welke nepwimpers voor oud&nieuw?

Ik heb dus een heel leuk oud & nieuw feest, maar ik weet niet wat voor nepwimpers ik op moet doen. Over de top met glitters of gewoon mooie zwarte?

thnx.

mooie zwarte :slightly_smiling_face:
en dan misschien meer glitters op je oogleden zelf?

Mooie zwarte.

Waarom wil je nepwimpers opdoen? :slightly_smiling_face:
Ik zou inderdaad ook voor zwarte gaan met iets van glitters op je oogleden! Ziet er denk ik véel mooier uit dan glitter wimpers

Ik zou ook zwarte nemen met glitters :wink: eyeslipsface.nl heeft er mooie en goede :slightly_smiling_face:

Ik zou gewone mooie naturel wimpers kopen van Eylure ofzo en dan zelf glitter op het ooglid doen.

jaaaaa glitters op je oogleden en dan gwn nepwimpers!
ik heb laats 1tje gekocht van eyelure, is erg fijn! lym is ook goed, laat niet snel los en de wimpers zijn erg mooi, ook is het niet moeilijk om de wimpers eraf te halen

Ja met glitters in de buitenste hoeken van je ogen. Dat gaat echt mooi staan (vind ik zelf)

Gewoon geen

+100000

Ik ga zaterdag van die kleine stukjes wimpers opplakken maar hoe haal ik die eraf? trek ik dan niet mn eigen wimpers mee ofzo?

^ geen idee up voor jouw vraag. er is zeker wel een kans dat je je eigen wimpers mee trekt dat heb je bij nepwimpers niet.

Ik zou gewone zwarte kopen als ik jou was, maar dan geen plastic. Weet niet of je waarschijnlijk veel op de foto gaat, maar die kunnen namelijk terugflitsen en dan zie je op foto’s heel goed dat ze nep zijn.

het is zeg maar een heel over de top feest, en ik heb met vriendinnen afgesproken om nepwimpers & alles op te doen :grinning:! x

:smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben benieuwd of je ook gewoon goede nepwimpers bij de hema ofzo kan halen… waar ze in ieder geval lekker goedkoop zijn… dus iemand ideeen?

^ bij de hema kan je wel goede wimpers kopen maar de lijm is bagger.

Je trekt je wimpers niet mee als je ze er af haalt. Misschien enkele maar daar is de lijm niet sterk genoeg voor.