Welke moet ik kiezen ? ;o

Hey meiden !:slight_smile:

Ik heb een probleempje…
Het is nu vakantie i know… Maar ik zit met een keuze tussen een paar jongens , met zo hun voordelen en nadelen. Allemaal even bereikbaar , welke moet ik nou kiezen ?

1e.

Voordelen; Knap , prachtig gebit , aardig , grappig
Nadelen ; Klein , jonger , bevriend met mijn biggest enemy…

2e.

Voordelen ; Behulpzaam , trouw , lief , grappig , ouder , gedraagt zich volwassen
Nadelen ; Lang , lelijk kapsel , rookt .

3e. (vakantie vriendje)

Voordelen; Houdt veel van mij , lief , trouw , sportief , knap
Nadelen ; Hij spreekt andere taal , te verre afstand !

Weten jullie raad ? X__X Dankjee

omg

ga buiten spelen

Oh em gie, zo popiejopie alles. Kiezen tussen jongens jwz yolo :tipping_hand_man:

Kies voor je vakantievriendje, emigreer naar dat land en kom hier nooit meer terug

Vakantievriendje, niet onmogelijk te doen… Mijn vriendje woont ook in een ander land en dat gaat prima. Maar optie twee zijn nadelen waar iets aan gedaan kan worden. Naar de kapper sturen en hem laten stoppen met roken. Heb ik bij mijn vriend ook gedaan… Maar ik vind je nadelen een beetje picky

Hahaha :’)

[font=georgia]“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”
Alleen dan drie mensen ;0, Niet te serieus nemen haha, maar kies diegene die jij het leukste vind :slightly_smiling_face:

‘WELKE’ klinkt meer alsof deze heren voor jou maar een voorwerp zijn :-/. Met liefde moet je niet spelen of kiezen… De tijd en toekomst zal je vanzelf naar de juiste kerel brengen :slight_smile:

optie 4

barbies
voordelen: meer voor jouw leeftijd, komen geen gevoelens aan te pas, ze doen alles wat jij wil, ze hebben leuke kleding en mooie auto’s
nadelen: geen!

perfecte optie xx

Maareuh eerlijkgezegd lijkt het me nogal typisch als je tussen mensen kan kiezen en sowieso is het ook niet echt handig om met iemand een relatie te beginnen terwijl je dan ook nog verliefd bent op die twee andere jongens ;S

:bowing_man:

Hahah geniaal.

Hoe kan de korte lengte bij de ene jongen en de lange bij de andere nu allebei een nadeel zijn :bored:?

Je noemt bij nadelen allebei dat Jongen 1 klein is, en Jongen 2 lang is?
Wat wil je dan? Middelmatig?
Blijkbaar springt er geen een voor je uit, dus geen een van de 3.

:bowing_man: Maar dan ken ipv barbie

!!! :bowing_man:

Amen