welke Mobieltje

heejheej

ik heb mijn samsung star verkocht en vraag me nu af welke mobieltje ik nu moet kopen. Wat is voor jullie een aanrader? en welke een afrader.
Mobieltje mag niet te duur zijn (max. 100)

xoxox Salma

geen blackberry, die zijn kut. een samsung galaxy s 2 is echt super chill :stuck_out_tongue:

een samsung galaxy s 2 die zijn tog best wel duuuur

samsunggalaxy y. :slightly_smiling_face: die is honderd . ik heb galaxy gio.

Koop geen LG. En geen Blackberry.
Dan zit je verder wel goed. :wink:

Samsung Galaxy Y. Die is volgensmij best goed

oooh echt. iedereen is zo negatief over een BlackBerry.
en ik wou nog een BlackBerry halen ;$
maar wrm is die dan zo slecht :slightly_smiling_face:

Ik raad een Blackberry en een LG af. Als ik nu weer een mobiel zou mogen kiezen, zou ik een Samsung Galaxy nemen, maar ik zit helaas nog een jaartje opgescheept met m’n Blackberry.

Hij is sloom, loopt vaak vast, valt vaak uit, knopjes gingen vastzitten, trackpad werkte op een gegeven moment op eens niet meer, zo kan ik vast nog wel meer bedenken.
En ik weet niet of iedereen dit heeft hoor, maar dit is waarom ik die van mij kut vind.

Ik raad blackberry en LG af, met beide enorm slechte arvaringen. Ik zou voor een Samsung galaxy gaan.

Same!

ik zou een nokia doen.

omg! echt waar.
Galaxy dan maar :slightly_smiling_face:

Ik zou voor een samsung gaan, daar heb ik goede ervaringen mee!

Samsung chat 335 vind ik echt heel fijn! En hij heeft wifi.

Is Htc goed btw xd? Wou misschien de htc wildfire s kopen.

Ik ga misschien de Samsung Galaxy Y kopen. Waarschijnlijk simlockvrij, want wil me eigen kaartje behouden. En de providers die deze telefoon verkopen, wil ik niet want ben tevreden over Hi. Dus, moet eventjes sparen.
Maar, is er iemand met ervaring met dit mobieltje?

Eventjes Ontopic, ik wil deze omdat ie 100 euro kost, redelijk goede camera heeft (prijs en kwaliteit verhouding is goed), wifi heeft, en nog meer dingen.
Alleen, ik zie bij reviews staan dat de schermrevolutie niet echt goed is, is dat erg goed te zien? Want dan spaar ik wel voor een andere Galaxy, bijvoorbeeld de Gio.

ik heb samsung chat, die is wel fijn

Ja HTC is ook fijn, heb nu voor de 2e keer een HTC en ben er zeer over te spreken!