Welke mobiel?

Ik weet het het klinkt stom. O ik kan niet kiezen want paps en mams betalen me mobiel. Ik krijg van me ouders een nieuwe mobiel en ik kan niet keizen uit de blackberry die nu bij media markt ¤249.- is zo’n ouder type bold ofzoiets. Ik viond de nieuwere niet zo mooi. Of een samsung galaxy s? Me ouders betalen de mobiel perepaid ik mag geen abonnement en moet me beltegoed zelf betalen. Ik zet er nu iedere maand ¤10 op en dan krijg ik een maand 300 gratis smsjes en ¤10,- beltegoed van t-mobile om mee tebellen. Ook heb ik t-mobile family. Weet iemand waarmee ik goedkoop op internet kan en ook mee kan smse want 300 is te weinig. Het liefst blijf ik bij t-mobile door family. Maar als je een andere goeie optie heb meld het maar. Ik kan trouwens niet meer dan ¤10.- in de maand kwijt aan bltg denk.
Naja iniedere geval tnx voor het lezen van mijn verhaal.
welke mobiel moet ik nemen?
p.s. ik had gisteravond een topic aangemaakt maar daar reageerde bijna niemand op omdat het laat was. daar zit een slotje op.

Ik zou het echt niet weten, sorry ;o

Eh?

Ik zelf heb een blackberry en daar ben ik ontzettend blij mee. Na mijn LG cookie ervaring ben ik sowieso geen fan meer van touchscreen dat liep heel snel vast…

het is een béétje ingewikkeld, je verhaal

Als ik jou was zou ik voor de blackberry gaan, pingen kost geen geld, en touchscreen vind ik heel onhandig. hoop dat je hier wat aan hebttt

ik zou de galaxy S nemen vind ik een mooi goed mobieltje alleen weet niet of je ouders die prepaid willen kopen die is geloog ik nu 600 of 650?

het is wat je zelf wilt als je internet neemt en je kent veel mensen met een bb dan kan je beter bb nemen want dan kan je pingen hoef je ook minder te smsen maar als je internet erbij neemt ben je al meer als 10 euro kwijt maar geen idee hoe dat werkt op een prepaid telefoon volgens mij gaat dat van je beltegoed af en dan is het niet handig dan kan je dus ook niet pingen dan staa je internet heel de tijd aan…

ik zal gewoon even goed op een rijtje zetten wat je wilt en wat je kwijt kan en dan naar de winkel gaan maar ik zou voor de galaxy gaan!

Je kan toch ook een sim-only abbo nemen?
En het ligt eraan, als je veel mensen kent met een blackberry, zou ik een blackberry nemen. Dan hoef je alleen internet erbij te nemen en dan kun je vrij sms’en.
En je verhaal is inderdaad vrij ingewikkeld.

galaxy s is nu prepaid 500 euro.
wel veel, maar is hele goeie telefoon.
& bij vodafone kun je met blox voor 10 euro 1000 smsjes versturen.

maar me ouders hebben een winkel dus ze kunnen die via inkoop prijs krijgen dus de prijs maakt nie uit.
Maar wat is sim-oly dan en hoe werkt dat??

wat heb je aan zo’n supermobiel als de galaxy x als je er geen abo bij hebt XD.

Dat heb ik nu ook met mn LG crystal. Ik ga een nieuwe telefoon kopen :grinning:

sim-only is gewoon alleen een simkaart, dus geen telefoon erbij.
moet je simlockvrije telefoon hebben, dan kan ie er gewoon in!

@vintagefan, is indd zo, maar ze mag geen abbo…

kan blackberry zonder abbo dan?

http://www.nataliedee.com/102605/i-said-what.jpg

blackberry kan zonder abo ja, maar dan moet je er eigenlijk wel internet bij nemen, anders heb je alsnog niks aan je blackberry

Op de Galaxy kan je ook gewoon ping zetten dus dat hoeft geen verschil te maken.
En het touchscreen op de Galaxy loopt echt niet vast. Ik las iets over een LG touchscreen hierboven en de LG telefoons zijn echt wel anders dan Samsung. Ik hoor nooit wat positiefs over LG.
Je moet sowieso wel internet erbij nemen, waarom zou je anders zo’n dure telefoon kopen die juist goed voor internet is als je het toch niet gebruikt.
Ik zou voor Galaxy gaan, maarja als dat niet kan zonder abbo enzo en Blackberry wel dan moet je de BB wel nemen lijkt me.

ik denk dat ik voor galaxy ga en er dan ping op zet.
Want een blackberry ben ik mss snel beu?
Wat denken jullie

hoe moeten wij nou weten of je een blackberry snel beu bent?