Welke mobiel?

heei iedereen,

ik wil een andere mobiel. het liefst met touchscreen en onder ¤200
welke mobiel raden jullie mij aan? behalfe samsung star:P?

xxx

viewty
ik vind hem best fijn!
en heb hem al een halfjaar

een vriendin van mij heeft viewty
en ik vind hem best okee - beter dan samsung star (’; -

Samsung Touchwiz?

• heb ik zelf namelijk -

Ik heb sinds woensdag ook de LG Viewty en ik vind 'm top

ik heb de samsung pixon, ik vind het een fijne telefoon alleen een nadeel is het vergrendelknopje mja… that’s all =)

Nou, sorry hoor maar ff serieus. Het hangt er vanaf hoe je dr mee om gaat. Want ik heb nog nooit iemand horen klagen over Samsung :l
(over een LG wel)

aaah goed topic!
ik wil graag de lg Arenaa *kwijl*kwijl*

die heeft mijn vader in het zwart, hij is echt heel goed =]

Ik heb mijn samsung nu al keilang en er is nog niks aan kapot gegaan. en HTC is volgens mij niet onder de 200¤, en de iPhone al helemaal niet

dan ben je wel erg lomp met je telefoon?
LG’s vind ik inderdaad nogal… slecht. Mijn eerste was LG, maar de rest Samsung. Heb nu samsung star sinds halfjaar ^^ nog steeds geweldig.

maaar die wou je niet dus;

• htc (mensen die ik ken hebben mooie touchscreen phone daarvan, die je ook kan uitschuiven met toetsenbord)
  • samsung pixon/omnia/omnia II/iphone/touchwizz etc.

blablabla
zoveel keuze :’)

ik heb een lg en is niet echt geweldig fijn ofzo

Touch zuigt ! Tenminste vind ik, die van mij heb ik na een maand of 3 weg gedaan…
Mijn zus heeft Samsung Pixon, die is opzich nog wel okee.

Die had ik, maar dat is echt zo’n zaken mobiel, heeel irritant, en de touch gaat snel kapot, dus geen aanrader =)

Volgens mij zijn sommige HTC’s onder de 200 als je abbo hebt hoor… :’] en Iphone ja njah … je moet kijken naar een abbo en volgens mij is hij onder de 200 maar dat weet ik niet zeker mijn vriend had namelijk een simlock vrije enz.

Anyway; tuurlijk kan het er aan liggen hoe je er mee omgaat, maar ik heb nu al meer dan 5/6 mensen om me heen gehad die er iets aan hadden( + nog de meer als 100 mensen op internet. .;] ja ik lees reviews. doe ik altijd voor telefoons) … en ik weet van 1 persoon (mijn zus) dat die verrekte zuinig is op haar telefoon en ze had hem (waarschijnlijk) nog niet eens een maand (een Samsung) en hij was al kapot en dat lag ook volgens mij aan iets interns.

Als je bijna niks met je mobiel doet, is een Samsung of LG goed, maar als je er hele tijd mee smst… belt… foto’s … of andere dingen mee doet… is het gewoon crap.

Ik zoek er ook 1, onder de 200 euro en niet van lg & ook niet samsung star

Ik heb de Nokia 5800 Xpressmusic.
Die is wel duurder als 200 als je zonder abbo doet.
Daar heb je dus eigenlijk ook niet zoveel aan :wink:

htc wildfire!
geweldige telefoon, 170 euro.
Ze zeggen dat het scherm tegenvalt, maar dat is alleen als je een iphone of andere dure smartphone bent gewend.
Het beeld valt mee en je kan er alles mee als met een normale smartphone.
toptelefoon! :ok_woman:
nja, anders is de samsung galaxy apollo miss ook een optie? ;o

Onzin… bij ons thuis heeft iedereen al jaren samsung… en iedereen is tevreden… misschien heb jij het niet goed getroffen maar dat wil nog niet zeggen dat samsung altijd slechte telefoons zijn!