Welke mobiel word het?

Ja sorry ik had eventjes geen idee bij welk onderwerp ik het moest zetten maar;

ik kan echt niet kiezen, ik krijg een abbonement van 2 jaar,

welke zouden jullie kiezen;

samsung jet S8000 zwart.
nokia N97 wit.

xx

nokia n97 wit

Oke, ja maar nu ik kijk op hi.nl is die toestel prijs bij abbonement 20 ook weer 100 euro ofzo… Hmm iemand andere goede provider?

Gisteren de BlackBerry Curve 8520 gehaald. Dikke aanrader.

Vodafone?

Onee laat maar met eindeloos internet niet… Wat ik me wel afvraag is dat of het dan ook echt eindeloos is, is datbetrouwbaar? Iemand ervaringen?

^^ Ik persoonlijk niet, maar een vriend van me wel, hij is er tevreden over.

Eindeloos internet doet het bij mij gewoon goed, ook geen extra rekeningen ofzo van gehad. Zolang je het maar niet aanzet in het buitenland.

Oke, mooizo,
want er staat dus op hi bij nokia N97;
met eindeloos internet (even uitgerekend) ben je in 2 jaar 502,80 kwijt.
en zonder (dan is het abbo goedkoper maar de telefoon heeft een prijs) is het in 2 jaar 552,75

En me vader zegt dat er dan een adertje onder het gras zit… Maar dat lijkt me niet?

Reviews op hi.nl zijn ook allemaal heel goed, dus het lijkt me echt een goede mobiel…

Ik heb dan een HTC, dat wel. Maar dan is het internet niet veel anders denk ik. Zitten er geen aanbiedingen bij die later dan weer duurder worden, dat dat het addertje is?

Hi is wel betrouwbaar,… meestal is dat goedkoper, het alles inc. abonnement, toch?

@Cedrin, nee er staat duidelijk; korting duurt gehele looptijd (2 jaar dus) & bij internet ook.
@Ava, ja ik heb altijd al hi gehad, is inderdaad betrouwbaar…