Welke mobiel raden jullie me aan?

:3

Nokia 3310

Blackberry bold 9700

Nee even serieus, het zou wel handig zijn als jij er bij zet welke functies jij op je mobiel wilt hebben :slightly_smiling_face:

Zo één:
[afbeelding]

Ik weet niet precies wat je wenst qua functies. Maar ik zou gaan voor de nokiac3. Een onwijs fijn toetsenbordje, en de wifi vind ik ook geweldig! Het is gewoon lekker om even snel op ebuddy te gaan of op girlscene zonder heel de pc op te starten. Of om even snel je twitter hyves of email te checken. En dan zit er natuurlijk nog een mp3, radio, bluetooth op. Maargoed, dat zit nu bijna overal op :slightly_smiling_face: En dat voor maar 130,-. Succes!

een vriendin van mij heeft ook de c3 besteld, maar zo te zien dus een prima telefoon:D

Ja, zekerweten. Ik heb em pas vanaf de 24e, maar ik ben er al helemaal aan gewend! Ik hoor alleen weleens dat sommige na een poosje last krijgen met de wifi, maargoed. Dat zie ik later wel :slightly_smiling_face:.

nokia e72

ik heb de nokia n97 mini, ik vind m echt super!

Iphone

de nokia c-3 is idd geweldig!
mijn nieuwe liefde.

iphone?

weeral zo’n topic…

is iedereens abonnement verlopen ofiets?

Ik heb die ook… wat een rotding.
Mijn vader had hem 2 maanden, nu heeft ie al een nieuwe, omdat hij hem echt vreselijk vond. Mijn broer heeft hem ook en heeft er ook een hekel aan.

En nog iemand (ja ik ken nog iemand die um heeft), de vader van een vriendin, vind hem heel onlogisch.

^^

eigenlijk moeten ze hiervoor ook naar het algemene (coole) mobieltjes topic, of het ik zoek topic.

iPhoneeeeee. BB is echt alleen om status en ping, terwijl pingen met elke telefoon al kan…

Iphone 4 of BB bold (:
Ik heb een bb en ik vind hem echt heeeeeeul fijn, maar mijn vader heeft een iphone 4 en die is ook eigenlijk wel heeeel fijn!
Of nokia die een beetje op een bb lijkt, die is ook heel fijn!

blackberry bold 9780