Welke mobiel moet ik nemen? HELP!

Heeeii’
Ik mag voor kerst eindelijk een nieuwe mobiel :upside_down_face:, alleen mag 'ie maar rond de 80 euro zijn ;( Maar goed… Dat vind ik niet zo heel erg… Want ik heb al 2 leuke mobieltjes gevonden, alleen zit ik met wat vragen. De 2 mobieltjes die ik wel leuk vind, zijn:
Samsung Galaxy Pocket (van de kijkshop.nl)
LG Optimus L3 (van de phonehouse.nl)
Het gaat mij eigenlijk meer om het internetten, en de app’s die ik kan downloaden enz. Maar bij de Samsung Galaxy Pocket zit WiFi, en Android. Alleen hij is niet simlockvrij, en de provider is Telfort. Nu ging ik eventjes naar de site van Telfort, en zag ik dat je een internetbundel nodig hebt om te internetten? Ik vroeg me af; Als je WiFi en Android hebt, heb je die internetbundel dan nodig? Want het lijkt me logisch dat je die moet kopen, of niet? Dat snap ik niet helemaal.
De LG Optimus L3 lijkt me aan de ene kant wel een leuke mobiel, maar aan de andere kant… Tsja, ik hoor vaak dat de LG een prutmerk is en dat hij gouw kapot gaat.
Hij is ook niet zo heel erg mooi. Ik vind de Samsung Galaxy Pocket mooier, die zou ik sowieso ook graag willen, alleen wil ik eerst even weten wat dat van dat internetbundel inhoud.
En ook bij de Samsung staat er bij dat je maximaal 10 euro btg. op de mobiel kan, is het dan wel goed om die mobiel te nemen? Want dat betekent volgens mij dat je niet meer dan 10 euro btg. op de mobiel kan.
En nog een laatste vraagje, hehe :flushed: Als er wel WiFi op een mobiel zit, maar geen Android, kan je dan wel op internet? En app’s downloaden? Of kost dit geld?
En voor welke mobiel zouden jullie gaan?
xxx

Android is een besturingssysteem, zoals windows dat bijvoorbeeld is, dat zegt dus niets over internet.
Met wifi kun je dus alleen internetten als je thuis bent, of op andere plekken waar er (gratis) wifi is. Onderweg kan dat niet dan, daar heb je een internetbundel voor nodig.

Wat je het beste kunt doen denk ik, is naar een telefoonwinkel gaan zoals the phone house, dan kunnen ze je volledig adviseren wat bij je past, zowel qua telefoon als qua abonnement.

Persoonlijk ben ik ook echt geen fan van LG’s, btw.

Dit en Samsung heeft sowieso bewezen kwalitatief hoogwaardige toestellen te produceren die prima lopen op Android. Samsung is de gedoodverfde concurrent van Apple geworden. De Galaxy serie loopt niet voor niets zo goed :slightly_smiling_face: (en dat uit de mond van een applefangirl)

Okee, thnx
Ik denk dat ik dan toch maar voor de Samsung Galaxy Pocket ga, ookal is hij niet simlockvrij… Ik vind Telfort ook wel prima.
Dus ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken om dat internet? Ik kan gewoon, dankzij de WiFi, thuis op internet?
Maar er zit toch geloof ik geen Android of, op zit dat er automatisch op? Want ik wil wel graag app’s :flushed:

Er zit sowieso android op. Zou ook voor samsung gaan.
Met wifi kan je, mits je natuurlijk thuis draadloos internet hebt, gratis internetten. En vaak op school, bij mac donalds en horeca tentjes gratis wifi. In hotels. Etc etc. Steeds vaker!

Oke, dan ga ik voor de Samsung! :grin:
Weet het nu zeker,
thnx all!
x