welke mobiel hebben jullie?

Hee allemaal,

Ik mag een mobiel kiezen van mijn ouders…
Ik heb alleen geen idee welke ik nou moet nemen omdat er zo veel keus is
Nu vroeg ik me af wat jullie hebben en of jullie er tevreden mee zijn of hij goed werkt en natuurlijk de min puntjes van je mobiel.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!

Liefs,
Marjolein

Heeee

Nou ik heb de Samsung Star .
Ik vind hem heeeel fijn , want het is een mobiel met touch screen , en met heel veel mogelijkheden .
Hij ziet er vind ik gewoon mooi uit enzo , en hij heeft ook een hele goede geluidskwaliteit. Het touchscreen is niet overgevoelig , zodat als je erop blaast hij al iets doet , en nou ja hij is gewoon heel fijn.

Ik heb de Nokia e66. Ik kan er maar een ding over zeggen : Geweldige telefoon. Goede camera, Goed geluid, veel geheugen, makkelijk in gebruik, batterij gaat lang mee, en hij ziet er mooi uit (:

x

samsung preston s5600,
met touchscreen, hij is echt hel erg fijn en ik vind hem makkelijk in gebruik. geluid is goed, batterijduur is goed etc. ik heb niet echt minpunten :3

Samsung allure, ik heb m net.
Moet nog even wennen met touchscreen, maar ik snap alles nu al wel.

Ik heb momenteel geen telefoon. Maar ik heb de Nokia N97 besteld en ik hoop dat ik hem deze week nog krijg. Ik vind hem heel mooi en handig (door de toetsenbord).
Nou als ik hem nog binnen kryg post ik nog wel wat ik er van vind.

Samsung E900. I love it<3

Samsung star<3

Sony Ericsson Xperia X1
Geweldige telefoon, met dat qwerty-toetsenbord vind ik het eeerg fijn smsen. Maar dat is nogal persoonlijk, sommigen vinden het juist een hel.
En verder batterij gaat lang mee, je kan onbeperkt (zo ongeveer:P) smsjes opslaan. Dat is voor mij echt een plus. Want ik wil ze nooit verwijderen haha:P

Ik heb een palm treo. Het qwerty toetsenbord vind ik heel fijn. In het begin is het even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je niks anders meer. Het is ook een van de weinige smartphones zonder touchscreen, en daarom heel goedkoop. Persoonlijk vind ik touchscreen heel irritant. Er zitten veel functies op, internet, msn, windows media player, google maps, camera, email, word en excel. Het enigste nadeel vind ik dat de accu snel leeg is.

Nokia N97 <3

ik HAD een zwarte Nokia 7373 maar die is een tijd geleden kapot gegaan :frowning_face:
die telefoon was echt… liefde maarja die verkopen ze nie meer
en nu ga ik binnekort een Sony ericsson S5001 flowers halen ^^
ik heb een hekel aan al die touchscreen btw ><

K zou de sony ericsson xperia x1 nemen :]

voor hoeveel heb jij hem gekocht? want ik wil die dus ook ;d alleen ik ben momenteel nogal blut… ik denk dat ik een abbonement neem

ik heb de viewty, hele fijne telefoon, niks op aan te merken

Ik heb een LG Secret, wel een mooie mobiel en ben er zeker blij mee =)
Het nadeel aan LG’s is alleen dat de batterijen redelijk snel leeg zijn.

Ik heb de LG ks 360 en de batterij is idd snel leeg, best irritant

Ik heb ook de LG Secret, zeker te weten een mooie gsm
hiervoor had ik de LG Chocolate die nu onderhand 2.5 jaar oud is, moet zeggen dat die batterij inderdaad erg snel leeg was maar met de Secret heb ik nog geen problemen!