Welke mobiel aan te raden?

Dag meiden!

Afgelopen week is mijn htc sensation helaas overleden in de wasmachine. Ik wil natuurlijk snel een andere, mede omdat ik een abonnement heb met internet en ik dit nogal zonde vind (mijn vervangende telefoon is een oude sony ericsson…)

Ik heb hier en daar al rond gekeken en ik kom er maar niet uit welke mobiel ik moet nemen. Aan de ene kant wil ik niet te veel geld uitgeven maar aan de andere kant moet ik er wel weer min. 2 jaar mee doen…

Kan iemand mij een telefoon aanraden die of goedkoop maar goed genoeg is, of duur maar zeker de moeite waard is? En dan graag ook erbij zetten waarom want vooral dat is erg belangrijk.

Alvast heel erg bedankt!

Ps. Mijn gebruik van mn mobiel is normaal: bellen, smsen, mailen, facebook, whats app en nog bepaalde apps als 9gag, albert heijn, ns, etc.

iPhone of samsung galaxy!

iPhone! Ik heb zelf een iPhone en vind het echt de fijnste telefoon ever.

Als je maar geen blackberry neemt zit je wel goed :’)

Die apps die jij noemt kunnen verder gewoon op android en iOS dus je zou iedere gemiddelde telefoon kunnen nemen die daarop draait…

Alle beetje recente telefoons zegmaar zijn wel ok, maar die zijn niet spotgoedkoop.
Telefoons als Samsung Galaxy (ace, S, SII, nexus, etc), alle HTC’s behalve de wildfire, de sony’s die op android draaien.
Ik ben nooit fan geweest van LG dus die zou ik ook niet aanraden.

Ik vind de Samsung Galaxy S en SII erg fijne telefoons. Snel, android en je kan er alles mee. Ook de HTC desire is wel een leuke telefoon. Mooi modelletje, niet te groot, snel, android, alles werkt erop. Zelf heb ik een iphone 4G, ben ik altijd erg tevreden mee geweest maar nu na een jaar begint hij wat traag te worden, moet hem maar weer eens opschonen denk ik.

Helemaal mee eens. Heb zelf ook nog nooit zon fijne tel gehad. :slightly_smiling_face:

Ik heb de Sony Ericsson Xperia Arc, en hij bevalt me super! :slightly_smiling_face:

Hij is vooral dun en licht (en best groot), lichter dan bijvoorbeeld de iPhone. Hij werkt goed, en ik heb m al een paar keer laten vallen en hij werkt nog steeds :slightly_smiling_face:. Heb m al een jaar.

Ik raad je de blackberry sowieso af. Zelf zou ik voor iPhone gaan, maar die is wel prijzig… maar zeker de moeite waard!

Samsung galaxy Ace, super fijne mobiel en niet zo duur (199,-)

Kijk voor een samsung, nokia of voor een iPhone :slightly_smiling_face:
Ik heb zelf de Blackberry Torch, maar ik heb er écht spijt van

ik heb m zelf niet, maar ik zou een iPhone nemen!

Een iPhone! God, wat ben ik blij met mijn tweedehands 3GS. Ook al is hij wat langzaam, het blijft echt een fijn werkend ding!

LG optimous black/white
Samsung galaxy S2

Inderdaad, ik ben niet snel tevreden maar ik hoef echt noooooit meer een andere telefoon als hij zo snel en fijn blijft werken.

Ik heb een blackberry curve, zou ik niet nemen!! Opzich is hij wel fijn, MAAAAR:
1 . Hij gaat focking snel kapot (al 3x een nieuwe gehad van vodafone)
2. hij loopt facking vaak vast
3. kutcamera
4. weinig apps
Ik zou de nieuwe samsung galaxy ofzo nemen!
wooo het regent hard 0.o

Geen:

• blackberry (niet handig voor apps e.d)
  • Samsung (gaan heel snel kapot)
  • HTC

Ik zou gaan voor een iPhone, en als dat boven je budget ligt: een tweedehands iPhone. Of een LG of Nokia.

Ik zou samsung galaxy s2 nemen is echt super fijn!! :grinning:

Samsung galaxy txt is echt super fijn! :grinning:

nou, snel kapot zal je niet gaan zeggen hoor… ik heb mijn Gio al veeltevaak van de trap laten vallen, in het water laten vallen en uit mn zak laten vallen en hij doet het nog perfect :wink:
naja misschien had jij een ander soort.

Samsung gaat niet snel kapot. Ik heb al jaaaaren samsungs gehad. Over m’n vorige was ik met een auto heen gereden (ja, een auto ja) en dat ding deed het nog steeds. Er zat alleen een kleine barst in het scherm. Nu heb ik een gio en dat ding is heel fijn (en ook niet duur trouwens! 150eu).

Over HTC hoor ik overigens ook goede verhalen, maar zelf geen ervaring.