Welke minor volg jij?

Welke minor volg jij of heb je gevolgd?

Ik ga een minor volgen over onderzoek doen, je leert dan hoe je een onderzoek opzet en uitvoert enzo. Ik doe een hbo opleiding en wil graag een master hierna doen, en dan ben ik iets beter voorbereid op het theoretische en veel statistiek enzo. :slightly_smiling_face:

Ik ben pas eerstejaars, maar zodra ik een minor kan gaan doen wordt dat het liefst Jeugd & Criminaliteit en anders Criminologie. (Studeer trouwens rechten aan de UU)

Ik doe geen minor maar doe op dit moment wel het keuzevak internetrecht.

Ik heb Franse taal & cultuur gedaan.

Ik moet afwachten of ik ben toegelaten voor de educatieve minor, m’n andere opties zijn Journalistiek & Nieuwe Media of Pedagogiek.

is het mienor of mainor

Ik volg momenteel nog geen minor, maar als het zo ver is ga ik voor Acute zorg. (Ik wil graag op de Spoedeisende hulp of Ambulance werken)

@ hierboven: het is mainor haha :slightly_smiling_face:

Ik heb vorig jaar Development Studies gedaan en ik vond het echt verschrikkelijk. Ik doe zelf een economische studie en dit was me gewoon veel te veel saaie artikelen lezen en essay’s schrijven. Vantevoren dacht ik dat het ontzettend interessant zou zijn, maar wat viel dat tegen :’)

Nee, het is een onderdeel van je bachelor. Een verbreding van je studie.

NL: mienor
EN: mainor

Volgens mij :stuck_out_tongue:

Ik hoor iedereen ALTIJD mienor zeggen, maar offieel is het mainor.

Ik ga (straf)recht doen. Sluit alleen voor geen meter aan op mijn opleiding Bedrijfskunde :flushed:

Het is allebei correct. Bij mij op de uni zegt men mienor, maar als ik dat woord gebruik bij mensen van een andere uni kijken ze me aan als een botsauto.

Ben nog bezig met mijn P te halen, maar over een paar jaartjes wil ik of iets met het speciaal onderwijs doen, of de minor gebarentaal. :slightly_smiling_face:

Mix van Business Continuity Management en Marketing
ga ik doen in september

Ik heb Geloof je het zelf?! gedaan

Ik heb me ingeschreven voor een minor die te maken heeft met speciaal onderwijs.

Ik heb een minor Creative industries gedaan met allerlei creative marketingdingetjes en een die International cultures and languages in business heette, zoals de naam al doet vermoeden over (zakelijke) communicatie in vreemde talen, in mijn geval Engels en Duits.

Ik wil graag (over een jaar) een minor in Gender Studies doen, maar ik moet nog even kijken waar aangezien ik het eigenlijk allemaal in één semester moet doen en bij de meeste universiteiten zijn de vakken verspreid over beide semesters…