de titel zeg het al
Kleding maakt het me echt helemaal niks uit. Ik koop liever veel kleding goedkoop dan 1 kledingstuk heel duur. Dus H&M, Bershka, Only, Vero en Primark etc.
Qua schoenen; vans, all stars, uggs, birkies (de standaard ‘merken’)
mijn merken zijn meestal :h&m zara bijenkorf en hypebazaar en vero
de mix met goedkoop en iets duurder
schoenen altijd ergens anders
H&M Trend, Zara, Monki
Zara , mango , riverisland
Schoenen : zara, invito , sacha
topshop en monki
d mango is ook ene leuke winkel
H&M!
Hell Bunny, Only, H&M, Steps, Lindy Bop. Bijna alle 50s/retro inspired merken ben ik gek op, alleen de meeste zijn veels te duur om wat leuks van te kopen! Heb nu wel een heel leuk jurkje van Bettie Page uit de USA besteld, was daar met 70% korting. Dus ben heel benieuwd, zijn normaal jurkjes richting de 150 euro o.O.
H&M, Mango, Vero Moda, New Look, Primark.
iemand iets over schoenen
Schoenen is bij mij heel breed, maar mijn favoriet in pumps is Tamaris, gewoon omdat de prijs/kwaliteit top is, en pasvorm ideaal, ik loop er nooit uit en kan er langer op lopen dan andere soorten pumps. Verder Birkenstocks, en ik shop graag bij Sacha/Cinderella en nog zo’n soort Sacha winkel waar ik de naam altijd van vergeet
Ik let niet zozeer op het merk zelf maar ik merk dat bepaalde merken me het meest aanspreken. Vooral H&M hangt veel in mijn kledingkast maar koop ook graag bij mango, esprit en primark. Schoenen haal ik ook overal vandaan
van haren, esprit, h&m etc… Sieraden koop ik graag bij de SIX.
Forever 21 is op dit moment mijn favo merk qua kleding.
En schoenen koop ik meestal bij van Haren en dan soms een paar sneakers van Vans.
h&m en bershka voor kleding.
Voor schoenen all stars of vans.
Ik koop meestal bij ZARA of bij Nike… Maar als ik het geld zou hebben, zou ik al mijn kleding bij Maje of Sandro kopen. Dream on Annemerel
Verschilt per keer! Meestal Zara of Pull&Bear maar anders kijk ik op sites waar ze veel merken hebben staan om inspiratie op te doen.
H&M omdat ik dat overal mee kan combineren
Ik koop voor kleding nooit bij de hele dure merk kledingwinkels. Meestal : Primark, only , New yorker, H&m. En soms the sting.
Schoenen : Uggs, Timberlands , Invito en gewoon Van haren omdat schoenen bij de Van haren goedkoop zijn.
Kleding: PLNDR, American Apparel, Black Milk, Urban Outfitters, H&M, Monki, Redbubble/Teefury, bandshirts, Topshop
Schoenen: Invito, Dr. Martens
Allebei: ASOS, Primark, Pull & Bear
En ik moet zeggen dat ik ook wel steeds vaker op rommelmarkten en in kringloop/vintage winkels te vinden ben, wat ik daar vandaan haal is meestal merkloos of oud haha.