Welke massageolie in combinatie met condoom?

Hoihoi,

Ik heb volgende week een hotelovernachting geboekt omdat ik dan een jaar samen ben met mijn vriend. Het leek me leuk om hem een massage te geven, ik weet zeker dat hij dat heel leuk vind. Dat loopt waarschijnlijk wel uit op meer… haha. Maar ik vroeg me af welke massage olie er geen invloed heeft op condooms. Aangezien ik ziek ben geweest is mijn pil niet meer zo betrouwbaar, en ik wil geen risico lopen haha.

Duss welke massageolie kan ik kopen? Of andere tips?

xx

Ik denk dat als je het niet te veel down under bij beide gaat smeren, dat het dan niet zo heel veel uitmaakt. Dat kan bovendien ook wel gaan irriteren, dus misschien sowieso wel beter.

Ten minste dat doe ik altijd, hoop niet dat ik nu onzin praat :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb zelf massage olie van de etos, met amandel. Dat is ook wel een geur die bij allebei past zeg maar:)

Durex heeft een massagegel die je ook als glijmiddel kan gebruiken, 2 in 1 heet het denk ik. Deze heeft zeker geen invloed op condooms :slightly_smiling_face:

dit,

en als je graag een massage ‘olie’ wilt kopen, doe dit voor waterbasis. anders scheurt t condoom. of je moet masseren zonder dat het in de intieme zone komt;

2-in-1 massagegel van durex is eigenlijk het beste optie