Welke mascare vinden jullie het best?

Zelf gebruik ik Nivea Essence Exteme Resist. Het is een waterproof… anders loop hij toch de hele tijd uit… Welke mascara vinden jullie nu het beste? :cold_sweat:

hm de fijnste die ik tot nu toe heb gehad is van sephora,
weet niet hoe die precies heet xD
ik heb toen in de haast alleen geen waterproof gepakt. beetje jammer.

zoekfunctie

Max Factor Masterpiece Max én False Lash Effect

Gosh flirty curl ofzo.
Die zilveren bolle iig.

Blijft perfect. En hij was gratis bij t kruidvat toen, ghehe.

Bovendien kan iedere mascara goed zijn, als je hem bijwerkt met een schoon mascaraborsteltje.

dankjewel allemaal =)

Eentje van het Etos huismerk. Hij is zilver aan de buitenkant en heeft een soort kam-achtig borsteltje ipv zo’n standaardborsteltje. Ideaal! Nog een pluspunt is dat ie behalve in het zwart ook in het bruin is (die heb ik dus), want ik vind zwart altijd zo ‘hard’. Ik ben nog geen andere mascara tegengekomen die ik beter vind dan deze!

Fals Lash Effect van Max Factor
&
Extra Volume Collagene van Loreal Paris

ik zweer nog steeds bij the colossal volum express mascara van maybelline (die gele)

Zoekfunctie.

Mijn mascara neem ik altijd in veelvoud mee bij de BIPA in Oostenrijk, gewoon omdat ik dat de beste mascara vind en ik maar één keer per jaar daar kom xD.
Dus die mascara zal je vast geen interesse hebben.

Toch bedankt =)

Ik ook! Echt de allerbeste.

De groene van Define-a-lash, perfect!

vind ik ook!

Fals Lash Effect van Max Factor

maybeline, die trillende

die wou ik eerst ook maar wist niet zeker of hij goed werkte, dus werkt hij heel goed ? x

De Hema! Ik vind de Hema nog het beste, ookal draag ik niet veel mascara. Niet superduur, gewoon een normale prijs!

ik heb ene van loreal. zo’n duo maskara met wit en zwart. Er zit ook zo’n soort serum in dat je wimpers beschermt.