Welke mascara?

Ik heb al iets van 10 mascara’s in m’n kastje liggen die niet helpen bij mij -.-’
Ik wil graag volle en goed gekrulde wimpers…

Hebben jullie advies?

Voordat je mascara aanbrengt 'n wimperkruller gebruikt. (:

En qua mascara, er is volgensmij nog geen wonderding uitgevonden.

die van etos huismerk met een gebogen borsteltje

Telescopic van L’oréal Paris

Ik heb sirieus meer dan 20 mascara’s gehad. En zelf ben ik het meest tevreden over Lash Stiletto (En als je nog wat duurder wilt Van Christian Dior, DiorShow)

Geeft volume, houdt de wimpers netjes uit elkaar en is niet super duur. (Ik heb veel en lange wimpers die nogal recht lopen)

l´oreal paris extetion mooi en fijn, rood met wit ziet hij eruit en iets van 15 euris maar duss

de avond van te voren even vaseline op je wimpers doen.
dan de volgende dag eerst wimpers krullen, dan The Collosal (werkt bij mij heel goed, die grote gele weet je wel :wink:) opdoen en dan nog met een andere erover heen gaan. Dan nog een x met de wimperkruller en tadaa: volle wimpers (ik schrok er zelfs van xD)
succes!

EERST je wimpers krullen, dan een laagje Telescopic van L’oréal Paris aanbrengen, laten drogen en als je wil nog wat laagjes erbij :grinning_face_with_smiling_eyes:

Max Factor Masterpiece Max werkt echt als een tiet. Mijn wimpers zijn redelijk recht, kort en breekbaar; alles wat je niet wilt dus. Maar met deze mascara kan ik er tenminste nog iets van maken.

ik heb een paar gewoon dure maar deze vind ik nog steeds echt het beste ;
miss sporty studio lash.
hij was iets van 2,99 haha maar hij werkt echt goed !
en false lash effect van max factor volgens mij. zo’n bol flesje met 1 gaar borsteltje, maar hij werkt wel goed !

en gewoon wimperkruller doen als je gaat beginnen en op het einde nog een x.
ik heb zo’n goede he, waaajo. van de DA.