Welke mascara ;P?

Halloo allemaaal!

Ik had een vraagje over wat mascara’s… Want ik gebruik nu the collossal van maybelline (dat gele dikke potje) en die is erg goed vind ik, de beste mascara die ik ooit gehad heb zelfs maar die is bijna leeg en ik sta wel open voor nieuwe mascara’s om zegmaar te kijken welke het fijnste zijn enzoo. En veel vriendinnen hebben the falsies ( die paarse) maar dan het borsteltje van de falsies in de collossal pot en dat vinden zij het fijnst. Maar een andere vriendin vond falsies zowiezo heel erg goed maar ze had collossal nog nooit geprobeert dus ze wist niet welke fijner voor haar was. En nu is er weer een nieuwe van maybelline , een rode en die heet one by one en die lijkt mij ook erg goed. xd ik ben nogal fan van die mascara collectie XP ik heb de blauwe iets van volum’ express ook al geprobeerd maar die viel wel beetje tegen.

Maar nu is mijn vraag eigenlijk dus ( sorry voor lang verhaal daarvoor :$), welke mascara vinden jullie het fijnst? The collossal, the falsies of one by one?
En als je een andere goede mascara weet, mag je ook gerust zeggen hoor ;p

Ik heb zwarte , vrij korte wimpers maar wel best veel wimperhaartjes.

Alvast bedanktt! xxx’

Ik vind zelf the Colossal fijn als het gaat om normale make-up merken, maar Diorshow van Dior en Inimitable van Chanel zijn heel erg goed!

Ik vind Inimitable van Chanel erg fijn, kost wel even wat maar vind hem echt super fijn.

Inimitable van Chanel is heel fijn (:

Inimitable van Chanel vind ik juist vreselijk. Maar gek genoeg werken die van catrice het beste voor mijn wimpers. Beter dan de dure merken.

.

ik gebruik 2 mascaras over elkaar , haha.
ik die eerst die the falsies (ja die paarse XDD) met dat kromme borsteltje, dan wimpers krullen, dan weer the falsies en dan die roze mascara van essence erover. mijn favoriete van de hema is op :woman_facepalming:

nu we het toch over mascare hebben,
ik heb wimpers die totaal niet willen krullen :frowning_face:
ik heb al lagen mascara opgedaan, ik heb al zovaak een wimperkruller geprobeerd, maar mijn wimpers willen niet krullen…

weet iemand een goede manier om je wimpers te krullen en/of weet iemand een super goede mascara?

dankjullie wel voor reacties! ik zal eens rondkijken in de kruidvat! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik vond de multi-action van essence ook erg goed hoor , maar idd meningen verschillen erg van essence :stuck_out_tongue_winking_eye:

@annagrace, miss wimperkruller verwarmen? Ik verwarm me wimperkruller zelf niet maar gebruik wel wimperkruller, en doe dan collossal XP op en dan blijven me wimpers wel in goede houding staan zegmaar xd het enige probleem is dat me mascara vlekt in me ooghoek. Miss kan iemand anders je verder helpen? :grin:

Ik gebruik er 3 tegelijk

Eerst doe ik op mijn bovenwimpers Diorshow Blackout, daarna zo eentje van Lancôme erover heen om ze te scheiden, want diorshow maakt ze af en toe té dik. Ten slotte op mijn onderwimpers Lancôme L’extreme, dat borsteltje is niet te dik, niet te dun

Ik vind the falsies fijn!

heeft nog niemand one by one geprobeerd? Ik zag op youtube een filmpje van maybellinenl en in een filmpje gebruiken ze one by one en daar zien de wimpers er erg mooi uit!

Ik ga morgen nieuwe mascara kopen, ik denk van maybelline (=

Helena Rubenstein! Je betaalt wat meer maar oooow die mascara is geweldig! ik vind m zelfs beter als the colossal en ik dacht dat dit de beste was …

ik heb eigenlijks bijna altijd waterproof, omdat ik 's ochtends moet fietsen en dan kan het soms wel mistig zijn. & dan heb ik gewoon van catrice, en die is prima.

& anders the colossal.

Maximum Definition (zie hier) is echt mijn all time favorite mascara! Heb hem al zo vaak opnieuw gekocht, terwijl ik ook best veel duurdere merken heb uitgeprobeerd. Blijf deze gewoon het beste vinden en dan is de goedkope prijs helemaal mooi meegenomen! :grinning:

telescopic van lóreal paris

Ik heb one by one
Hij is echt superfijn!
Mijn favoriet samen met volume million lashes van l’oreal
Echt een aanrader!

Maximun Definition! 2,80.
Of telescopic van l’oreal Paris! rond de 15 euro?