Welke mascara heb jij?

ik verveelde me dus ik dacht, laat ik een nieuw topic aanmaken en hopen dat er veel mensen gaan reageren !

de titel zegt het al, welke mascara heb jij? heb je lange of korte wimpers? en werkt die goed?

ik heb van van de hema, heb korte wimpers en hij werkt slecht, dus ik gebruik altijd die van mijn zusje.

Maybelline falsies lesh waterproof mascara ofzoiets

Ik heb er heel veel misschien wel net zoveel topics als hierover zijn.

muhhahaha ^^

ot: hetzelfde als e1995

Zoekfunctie indd, maar ik heb L’ Oreal Million Lashes

Geen idee welke ik heb eigenlijk :’).

waarom doen jullie altijd zo moeilijk over die zoekfunctie ;x

ik heb de colosal, dat is die gele mascara, is echt gwn de beste vind ik dan :grinning:

Nou omdat er dan 7000 topics over mascara komen terwijl dat niet nodig is aangezien 1 genoeg is :slightly_smiling_face:

Ehm ik heb er een heleboel, maar degene die ik het meeste gebruik zijn The Colossal Volum’ Express van Maybelline, Define-A-Lash Volume Mascara van Maybelline en Extra-Volume Collagene Mascara van L’Oréal.

ééntje van miss-sporty (had ik met surprises gekregen op school)
en rimmel londen 3 looks in 1 mascara
en 1tje van yves roché die paarse die is echt *** nice

false lash effect van max factor, werkt erg goed!

essence nog iets.
die oranje in ieder geval
bij mij werkt hij heel goed, loopt niet uit (tenzij je in een enorme regenbui ofzo zit, maar dan loopt zelfs de duurste waterproof mascara nog een beetje uit)
klonterd niet, je doet er lang mee, en goedkoop!

Gewoon 1 van de Hema, zwart en waterproof =)

maybelline the falsies
en
maybelline the colossal waterproof

Mijn mascara van Hema ben ik kwijt gespeeld en vond hem trouwens niet echt zo geweldig maar hij deed het wel. (: dus nu heb ik er eentje van Chanel.

Ik heb die zwart met roze van Essence
Iets kleinere zwarte ook van Essence ← kleur van potje dan. net zoals bij die anderenn
En nog een grijze ook van Essence, maar die gebruik ik nooit meer.
Oja en een mini van Dior :grinning: