Welke mascara gebruik jij?

Ik ben opzoek naar een mascara voor dit effect
Dus echt voor de lengte en niet klontert of meteen een dikke laag achter laat op je wimpers.

Ik gebruik nu de roze van essence, maar million lashes van L’Oréal blijft toch m’n favoriet

Ja die gebruik ik op het moment over
vrij goed, maar wil toch een die NET iets beter is…

Dat effect krijg je alleen als je zelf ook zulke lange wimpers hebt of wimper extentions.

Ik gebruik clump defy.

Ik gebruik Skyrise van NYC!
Goedkope maar fijne mascara!

Ik gebruik de roze mascara van Essence.

Miss manga mascara van loreal

Ik gebruik de Miss Manga van L’Oréal, beste mascara die ik ooit heb gehad! Ik krijg een beetje effect zoals in de beginpost, alleen dan nog wat meer volume en mijn wimpers zijn nog iets meer uit elkaar.

Ik vind Maxfactor Masterpiece heel fijn!

Ik ben bang dat je voor zo’n effect toch aan de Revitalash of wimperextensions moet als je zelf korte wimpers hebt.

Ik heb even een vraag is er een verschil als je geen mascara ophebt of wel mascara, want ik zien iet echt heel veel verschil maar oke.

Ik vind maybelline one by one mascara heel fijn voor lengte

Girlscene heeft gisteren (dacht ik) een artikel geplaatst waarin 100 mascaras getest werden, misschien zit daar iets bij?

Ik gebruik Get big lashes van Essence.
Hij is lekker budget en werkt prima!

Ik noem hem altijd de ‘tijgermascara’

Van maybelline, met die tijgerprint op de dop

ik gebruik dual 2 effect flormar.
hij spreid mijn wimpers echt heel goed en is duidelijk te zien en geen klonten.
Heel fijn en aan de andere kant heeft die een mascara remover ofzo met een borsteltje, maar wel van Turkije … Ik weet niet of die in Nederland verkrijgbaar is.

max factor clump defy

Ik gebruik een mascara van Helena Rubinstein. Niet goedkoop, maar echt een top mascara.

The Rocket

Dr. Hauschka, ik kan niet zo goed tegen mascara, deze wel. En als laagje erover heen die dikke zilveren van essence.