Welke makeup?

Even wat vraagjes, want ga morgen na school weer make-up shoppen, maar nu heb ik wat vraagjes welke ik het beste kan pakken;

*foundation; moet goed blijven zitten de hele dag, matte/natuurlijke uitstraling.

*concealer; goed dekkend, liefst een stift.

*blush; mooie kleur, lang blijven zitten.

*oogschaduw; meerdere kleuren in een doosje, liefst met grijs/zwart tinten, lang blijven zitten.

*eyeliner; liefst een pen, niet te dikke lijn, zwart.

*oogpotlood; wél een dikke lijn, zwart.

*mascara; écht veel volume, zwart.

oogschaduw: die van sephora vind ik meestal wel goed, en om het langer te laten zitten kan je het beste een oogschaduwbasis kopen.

eyeliner
je hebt er eentje van maybeline, die verkopen ze denk ik niet in Nederland, hij is heel dun met een blauwe achterkant en een gouden voorkant. Hij blijft serieus een hele dag plus nacht als je het er niet vanaf haal erop zitten. No matter what.

hema foundation is heel erg fijn en natuurlijk ( ook ingredieten )
mascara heb ik die vibrirende van de reclame , ik heb echt nog nooit zulke lange volle wimpers gehad .
voorderest ben ik ook nog aan het zoeken naar HET product

ik heb btw heel erg veel foundation geprobeerd - essence tot chanel en ik gebruik elke dag hema.

Wij hebben jouw huid niet dus wij kunnen op vragen als: wat voor foundation heb ik nodig? geen antwoord geven.
Daarvoor zul je echt naar een drogisterij moeten.

l’oreal paris
true match (:

*eyeliner: Eyeko graffiti eyeliner pen!

*foundation; vichy, ik vind daar de kleuren heel goed van, en hij is er in verschillende huidtypes

*concealer; l’oreal ik weet niet hoe hij heet

*blush; etos, het is een soort potje, met deen sponsje aan de bovenkant, dus een aplicator ding, geen geknoei en heel mooie blush!

*oogschaduw; in een woord; GOSH!

*eyeliner; niet etos pakken, daar is hij heel waterig/geen zwart effect.

*oogpotlood; l’oreal, ik gebruik die bijna altijd, want voor de rest blijft niet goed op zijn plek zitten

*mascara; l’oreal telescopic