Welke Make-up gebruik je?

Ik wilde even vragen welke make-up jullie gebruiken?
En hoe goed deze zijn?
Want als je voor een make-up afdeling staat heb je zó veel keus dat ik echt niet meer weet wat ik kiezen moet :expressionless:

Bourjois, en ik vind het een super merk! Vooral de mascara’s en blushjes zijn goed! Maar de rest is ook super! :slightly_smiling_face:

ik heb vanalles liggen, van ieder merk heb ik wel wat.
bij de één is de mascara fijn en bij de ander de lipgloss enz. gewoon uitproberen. :]

lipgloss: alles eigelijk :grinning: (verslaaaaafd)

lipstick: vooral l’oreal accord naturels omdat die zo subtiel zijn maar toch net dat extra geven, ze hebben ook een goede structuur.

oogschaduw: suivez mon regard van bourjois (zoooo’n mooie kleurtjes), les 4
ombres van channel en oogschaduw van gosh is ook superfijn.

foundation: sense matte van biotherm (heb gevoelige huid hehe :slightly_smiling_face:)

blusher en bronzer: essence (goedkoop maar toch best goed)

mascara: hypnose van lancome voor als ik uit ga en anders een van maybelline maar dat wisselt maar elke mascara van maybelline is gewoon goed.

x

Ik gebruik altijd de vloeibare eyeliner van essence, die is namelijk supergoedkoop en ik vind hem heel mooi voor mn bovenste wimperrand, maar van de essence mascara krijg ik juist altijd een oogontsteking, dus die gebruik ik niet. Dan vind ik de mascara van maybelline fijner. En oogpotlood meestal Rimmel en dan paars ofzo

Mascara: Essence No Limits is heel goed(de gewone en de volume boost)
Foundation: Op het moment gebruik in Forever van Dior maar de Hema vind ik ook goed
Oogpotlood: gewoon van de Hema of Essence, maakt opzich niet uit wat voor merk, ik heb al jaren een goedkope.
Blush: Heb ik nu ook van Dior, hij is geweldig en ruikt zooo lekker dat je de hele dag al een lekker geurtje op je gezicht hebt(ook die foundation trouwens)
Lipgloss: Bourjois, Essence, Hema.
Lippenstift: Dior die nieuwe heb ik nu ook:D is geweldig
Oogschaduw: Essence, zwarte en witte.
Compact poeder: Essence
Bronzing poeder: Guerlain
Eyeliner: Riveel

Mascara; ik heb veel dure merken gehad, maar miss sporty (goedkoop!) vind ik het best.
Poeder; etos finishing powder.

En meer gebruik ik normaal niet.

Mascara: van Gosh, waterproof
hij is heel fijn & blijft echt supergoed zitten in het water!

Coverstick: gewoon van Etos eigen merk xD.

Lipgloss: Manhattan High Shine
blijft heel lang zitten en glimt mooi :grin:.

heeeel verschillend
mascara: vind alles van maybelline supergoed! maar heb dr meer die goed zijn!
oogpotlood: die van rimmel is super! en de velvet touch van gosh is ook heeel goed!
oogschaduw: gebruik graag die kleine potjes van gosh
foundation: maybelline!! goede kwaliteit en ze hebben voor mij de juiste kleur! (heb dream matte mousse en superstay)
eyeliner: heb die van essence, hij ziet er supermooi uit maar vidn t toch een afrader omdat hij echt heeeeel erg prikt!
lipgloss: gebruik bijna alle merken wel.
concealer: non stop van maybelline!

-

Mascara; Define-a-Lash van Maybelline
Oogpotlood: Hema, die blijft best goed zitten^^
Concealer: Hema
Lipgloss: Meestal gewoon Labello, anders van Essence

Mascara: Max factor die zwarte
Oogschaduw: Loreal die van doutzen kroes
blusher: ook Loreal

en de rest begin ik niet aan:p

Mascara: Rimmel en Manhattan (ik doe 2 verschillende over elkaar, vind ik fijn XD)
Foundation: Max Factor (Natural Mineral)
Eyeliner: gewoon van de hema (liquid) (doe ik niet elke dag op. gewoon soms)

Mascara: Great lash van maybeline
Oogpotlood: Maybeline
De rest wat ik nooit gebruik is van maybeline en bourjois vooral.

Mascara: ('k heb 2 hele goede!) L’Oréal Collageen en Lancôme Hypnose
Oogpotlood: Lancôme
Foundation: Clinique
Poeder: Chanel-Poudre Lumiêre Pressee (gebruik ik alleen als de foundation een
beetje glimt)
Oogshaduw: Lancaster Diamond Drops

Mascara (ik gebruik er 3): Helena Rubinstein en 2x Clinique
Oogpotlood: Estée Lauder
Oogschaduw: Estée Lauder/Chanel
Foundation: Clinique
Lipgloss: MAC/Yves Saint Laurent

Ik gebruik voornamelijk Chanel, Dior, Estee Lauder, Lancôme of L’oréal Paris (: voor de rest is het allemaal troep. (nouja, valt wel mee xD ze werken gewooon niet voor mij.)

Foundation: Momenteel Dream Mat Mousse: dekt goed, maar blijft niet zo erg lang zitten vind ik. Soms gebruik ik Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place: zeer goede foundation, vooral voor de vette huid. Hij dekt echt zeer goed, maar daardoor krijg je bij te veel gebruik een maskereffect. Daarnaast gebruik ik overdag vaak de minerale van Catrice: zeer natuurlijk, veel beter dan die van Maybelline!
Bronzer: Rimmel: geeft een natuurlijk look.
Blush: Manhattan (een rozige kleur): zeer mooie kleur. Vaak gebruik ik ook die van Bourjois (die ronde potjes met borsteltje en spiegeltje bij): makkelijk aan te brengen, naturlijk resultaat.
Mascara: Maxfactor Masterpiece: is redelijk goed vind ik! Geeft lengte én volume na enkele laagjes.
Oogpotlood: Maxfactor: valt wel mee, blijft niet zo lang zitten.
Lipbalsem: Louis Widmer en eentje die gratis bij de flair zat :slightly_smiling_face:

Ehm ns ff kijken:D
Mascara: Define-a-lash volume mascara van Maybelline, Telescopic van Loreal, maximum definition volume mascara van essence :stuck_out_tongue:
Oogpotlood: van Rimmel altijd
Blush: van Essence:p
coverstick: van catrice;p

Van mij hoeft het niet duur te zijn, zolang het werkt:D

mascara: L’oréal Paris
concealer: Maybelline
rode lipstick: Revlon Superstay