Welke make-up base/primer?

Hee meiden!

Ik gebruik al langere tijd foundation, maar door mijn vette huid glijdt de foundation erg snel van m’n gezicht en zit hij 4/5 uur na het opbrengen niet zo mooi meer. Voordat ik foundation op doe gebruik ik de 3 step methode van Clinique en ik wacht ook altijd eerst 10 minuten nadat ik m’n moisturizer heb opgedaan met het opdoen van foundation, maar toch glijd hij er snel vanaf.

Dus weet iemand een goede make-up base of primer ( ik weet het verschil niet haha) waardoor je foundation dus langer blijft zitten?

liefs!

van catrice werkt super!!

van Sephora is ook goed

up

up

up

MAC misschien?

^ ik zocht eigenlijk een iets goedkopere, MAC zal wel heel goed zijn, maar én het is prijzig én ik heb hier geen MAC shop in de buurt zitten…

die van de hema?
5 euro maar. ruikt een beetje… bijzonder (niet dat heel ge zicht meurt, maar zo net uit dat tubetje…)
maar het doet zijn werk wel!

^oke dankjewel ik zal er eens naar kijken!

nog anderen goede aanraders?

Ik heb die van de hema, vind hem wel chill

ik gebruik die van catrice bevalt prima

Die van Catrice geeft een cakey-effect…

Die van Sephora is echt superslecht, kreeg meteen een puist-aanval terwijl ik dat nooit heb.

van E.L.F, maar die kan je niet in de winkel kopen. En de verzendkosten liggen hoog, maar het is een super primer, en op die site hebben ze geweldige dingen!

eyeslipsface.com (of google: elf. En dan de tweede aanklikken)

In mijn glossybox zat er vorige maand een l’oreal primer, en echt ik zweer voor die primer!

die van de HEMA is best wel goed en goedkoop :relieved:

he shit! ik heb er net ongeveer een maand geleden wat besteld maar die primer is me helemaal niet opgevallen!
ik denk dat ik eerst één van de hema ga halen en als wat vriendinnen ook weer een keer wat bij elf willen bestellen dat ik dan de primer neem daarvan : )

Ik heb er net echt al heel veel matige reviews over gelezen, plus hij is prijzig. Maar hangt vast af van je huid en voorkeuren (:

Maar ik heb die van Catrice en die bevalt me uitstekend!

Sephora heeft een goede, en er is nu de 3voor10euro actie dus ik zou als ik jou was een kijkje nemen! :slightly_smiling_face: