Welke mabeline mascara is het beste?

Ik heb de colossal gekocht:D.
alleen ik heb ook een felblauw oogpotlood, no idea wat ik daar nou in godsnaam mee moetXD. ik heb alleen nog mensen met zwart oogpotlood gezien. dus wat moet ik daarmee?

Ik vind falsies heel fijn! Maar ik heb van mezelf ook wel lange wimpers, dus ik weet niet hoe dat bij jou is… Maar die klont ook echt niet!

van The Colossal zeggen ze altijd dat het de beste mascara is, ik heb de One By One en hij is wel oké.

-

je bedoelt maybelline neem ik aan?
ik had er een die was best goed (hij is nu op) maar ik heb geen idee hoe die heet want de opdruk is vervaagd, hij was groen met een blauw ding op de dop (waterproof) en ik had er ook zo een maar dan roze

geen idee. ik vind al die merken make-up meestal maar waardeloos. heb zelf de waterproof mascara van Action en die vind ik het beste.

-

-

nee hoor. er staat alleen op de verpakking waterproof en dat was het.

en je merkt vanzelf hoe lang mascara mee gaat als je 'm gebruikt. bijvoorbeeld als ie helemaal is uitgedroogd of te erg begint te klonteren. maar het is houdbaar tot ongeveer een jaar. en probeer het borsteltje zo weinig mogelijk in de verpakking op en neer te bewegen. daardoor komt er lucht in en droogt de mascara sneller uit.

blijkbaar mag je mascara maar 3 maanden bijhouden en moet je daarna een nieuwe kopen (michellephan.com)

kan veel langer mee dan 3 maanden. als je mascara er nog prima uitziet en het nog prima doet, waarom zou je 'm dan weggooien? :slightly_smiling_face:

Als je gevoelige ogen hebt kunnen je ogen gaan irriteren/ontsteken (;

dat merk je dan vanzelf wel. ik doe ook al 3/4 maanden met m’n mascara. niks mis mee.

The Colosal!!!

Ik gebruik de Lash Stiletto van Maybelline :slightly_smiling_face:
Die is echt super!

http://cdn.virtualbeauty.nl/wp-content/uploads/2011/04/MaybellineColossal.jpg

Al jaren mijn favoriet.

Same.

Die vind ik ook de beste!

collosal!