Welke maat moet ik nemen?

Ik wil een jurkje bestellen op asos, alleen ik weet niet welke maat ik moet nemen.

Mijn maten zijn ongeveer:
Borst= 81
Taille= 70
Heupen=92

Uk size 8=
borst = 83
taille= 63
heupen= 93

Uk size 10=
borst=88
taille=68
heupen=96

Welke moet ik nou nemen? Bij 8 ben ik bang dat mijn taille niet past ofzo, maar normaal heb ik ook gewoon maat 34/36, en vorig jaar was mijn taille nog ongeveer 61, want toen paste ik in een 6/8, dus meet ik nou fout ofzo? Of ik ben gewoon vet geworden ;p Ik ben 1.72 en weeg ik ongeveer 60 kilo. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Niemand :frowning_face:?

Kun je ze niet allebei bestellen? Dan kun je ze passen en daarna de te grote/kleine gewoon terugsturen.

Ja bij asos zijn returns toch ook kosteloos? Of ben ik in de war met een andere webshop…
Oh maar je hebt dan natuurlijk wel het geld nodig om allebei aan te schaffen…

Zit het jurkje strak bij de taille?
Ja: neem een 10
Nee: neem 8

Het is deze

http://www.asos.com/Lipsy…esize=20&sort=-1&clr=Blue

Ik zou maat 10 nemen, maar dat komt ook omdat ik een fobie heb voor te strak zittende kleding omdat ik me dan altijd een worstje voel :’)

In dat geval zou ik voor een 10 gaan. Dat jurkje tekent niet mooi af als het net te strak zit :stuck_out_tongue:

Oke, als ik mijn buik zegmaar inhoud en het meetlint strak aantrek, zoals je zegmaar in een strak iets zou zitten, kom ik op 64 cm uit.

Ik denk dat 10 wel beter is qua taille, maar ik heb al mierentietjes, en als ik dan een jurk heb die 7 cm te wijd is daar, dan werkt dat ook niet echt mee, en ik kan al geen push-up bh aan, want het is een doorschijnende rug

Oké het word een 10, ik lees overal dat ze klein vallen, en als het echt niet past wordt het een 8, bedankt allemaal! x