welke maat hebben jullie?

haaii allemaal,
ik heb altijd het gevoel dat ik te zwaar/ te dik ben
ik ben 14 jaar, 1.72 cm, 59/60 kg en heb kleding maat 38.

ik zou graag van jullie willen weten welke kleding maat , lengte, gewicht en leeftijd jullie hebben…
en of jullie tips voor mij hebben, qua food, sport, tussendoortjes…

xxx

Je bent niet te zwaar…

Je bent idd niet te zwaar.

niet zwaar ik ben ook ongeveer zo schommelt wel eens maar dik nee
1.62 maat L xL

19, ik ben 1,64 m en 50 kilo. Ik heb maat 34.

Gezonde tussendoortjes kunnen nooit kwaad, maar jij hoeft je echt niet bezig te houden met afvallen hoor.

Je bent absoluut niet te zwaar.
Ik ben 17, 170cm en 57kg. Kledingmaat 36, soms 38.

Zelf doe ik niets aan sport, om toch even duidelijk te zijn.
Als je, ook al ben je in mijn ogen zeker niet te zwaar, toch wat aan je gewicht wil doen, of het gewoon op peil wil houden, zou je misschien kunnen gaan hardlopen voor je naar school gaat ofzo. Als ik jou was zou ik zeker niet minder gaan eten.

Je bent zeker niet zwaar!
En aan mijn maten heb je niks want ik ben veel kleiner en ouder.

22, 1.68 m, gemiddeld 51 kg(ik ben afgevallen…opeens :/) en koop bijna altijd maat 38.
34 en 36 pas ik opzich wel, maar het is altijd te kort en ik houd er ook niet van als alles zo strak zit. Of het past en komt dan juist kort en strak uit de wasmachine.

Je bent écht niet zwaar hoor!
Ik ben 16½, 175 cm en heb maat 34. Soms 36

14, 1.65, 50 kilo (wil wat zwaarder zijn), maat 36 of S. :slightly_smiling_face:
Je bent echt niet te zwaar! Ik weeg misschien wel minder dan jij, maar ik ben ook zo ongeveer 10 cm kleiner hè. Houd ook rekening met je lengte! :wink:

Ik ben 1.56 en 53 kilo. Maat 34 of 36.

Maar je bent pas 14. Waarom hou je je hier nu al mee bezig. Zucht. Als je nou overgewicht had, okee.

Lengte weegt sowieso veel, tussen mijn vriendinnen en mij (allemaal gezond gewicht) zit per centimeter verschil een kilo (!) verschil.

Ik ben 1.80m en heb maat 38/40

ik ben 1.77, 62 kg, maat 38

Ik ben 1.66m, 49 kg, en maat 34/36, maar jij bent echt niet te zwaar!

Je bent echt niet te zwaar!

Ik ben 1.78 lang en ik weeg 74. Ik heb maat 38/40 dus ik ben wel mollig maar ik heb dat eigenlijk liever dan mijn klasgenootje met maatje 32, dat is echt niet mooi meer (vind ik).

• 16 jaar
  • 1,70 m (geloof ik)
  • 50 kilo
  • s/m / 38

-16 jaar
-1,73 m
-57/58 kilo
-S/M 36/38

Hahah je naam lijkt op de mijne xD
Maar je bent niet te zwaar. Je bent best lang (ik ben 1.59 xD) en dan mag je 73 kilo wegen voor je overgewicht hebt :wink:
Ik weet niet precies welke maat ik heb, ik denk 36.

15 jaar,
1.79 m
60 kilo
36/38

ik ben 15, 1.53 en 50 kilo, maat 34/36.
nee je bent echt niet te dik hoor, misschien dat je dat denkt als je vetrolletjes hebt ofzo, maar niet iedereen heeft nou eenmaal een platte buik, en er zijn altijd wel dikkere mensen!