welke liedjes luisteren bij liefdesverdriet

Ik vroeg me af welke liedjes jullie luisteren als jullie liefdesverdriet hebben?
bij mij verschild het per situatie heb 3 x echt luduvudu gehad dus 3 liedjes:

-forget me not - lucie silvas
-niemand doet wat jij me deed - Ferry van leeuwen
-lopen tot de zon komt - acda en de munnik

brace- samen is sterker dan 1

Als ik liefdesverdriet heb, ga ik juist liedjes luisteren om er vanaf te komen :stuck_out_tongue: dus liedjes die mij een goed en sterk gevoel geven!

Hilary Duff - Happy
Sugababes - Surprise
Marco Borsato - Ik Leef Niet Meer Voor Jou
& nog wel meer…

doe maar- alles gaat voorbij
En idd happy liedjes :grinning:

Normaal luister ik hiphop en R&B.
Maar bij liefdesverdriet luister ik naar rock
en dan vooral van Nickelback.
Ik zou niet weten hoe dat komt.

Michel van Anouk
Xx

Hou me vast - Volumia
Far away - Nickelback

echt ludduvudu? Wacht maar tot je ouder bent en échte liefde kent… En tuurlijk ik snap heus wel dat het voor jou tot nu toe ook echt voelt, maar je weet nou eenmaal nog niet beter… (niet lullig bedoeld overigens. Dat denken nou eenmaal veel van rond die leeftijd. Waaronder ik toendertijd ook)

Ik probeer dan juist zoveel mogelijk blije liedjes te vinden. Of dance nummer waar ik lekker los op kan gaan. C-mon en Kypski, Pete Philly & Perquisite…
Anders blíjf ik maar huilen en eraan denken dat het niet meer goed komt. Oke, eerste dag keur ik dat goed van mezelf, maar daarna weer normaal en de toekomst positief tegemoet zien.

Vince ft Etzel - Gebroken hart
Deprie lied xD Maar de tekst is zo mooi x3

Avril lavigne- I can do better

xlauraaa die ken ik ook haha

vibekingz & maliq - this letter
echt een mooi liedje (ik heb geen liefdesverdriet gehad voordat ik dit nummer kende maar goed)

en natuurlijk; lsd & voice & nino - zo ziek van lovesongs
en lsd - deze tranen zijn voor jou

achjaa…

jaaa,
brace - samen is sterker dan één
en nu die van krezip zou ik ook heel toepasselijk vinden <33
krezip - all my life
en oh er zijn zoveel meer.

dat verhaal van opeens rockmuziek luisteren komt me ook heel bekend voor trwns …

Nouja, echte liefde is ook maar relatief denk ik zo. Weinig mensen ervaren precies hetzelfde.
Maar inderdaad, ik denk dat je wel weet wat echte liefdesverdriet is nadat je voor jou echte liefde hebt ervaren.

kinderen voor kinderen - liefdesverdriet

hehe lekker vrolijk

[b]Lerem schreef op 12 november 2007 @ 17:40:
echt ludduvudu? Wacht maar tot je ouder bent en échte liefde kent… En tuurlijk ik snap heus wel dat het voor jou tot nu toe ook echt voelt, maar je weet nou eenmaal nog niet beter… (niet lullig bedoeld overigens. Dat denken nou eenmaal veel van rond die leeftijd. Waaronder ik toendertijd ook)

Ik probeer dan juist zoveel mogelijk blije liedjes te vinden. Of dance nummer waar ik lekker los op kan gaan. C-mon en Kypski, Pete Philly & Perquisite…
Anders blíjf ik maar huilen en eraan denken dat het niet meer goed komt. Oke, eerste dag keur ik dat goed van mezelf, maar daarna weer normaal en de toekomst positief tegemoet zien.[/b]

ik ben het der niet helemaal mee eens. Sommige kunnen wel op jongere leeftijd echte liefde hebben. Zijn er niet veel. maar ze zijn der toch.

als hy vreemdging:
should’ve said no - taylor swift

Als je over hem heen wil komen en verder met je leven wil: Zonder jou - Marco Borsato…
ALs je je kut voelt en zielige liedjes wil horen en niet zin hebt om over hem heen te komen: Een wereld zonder jou - Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis…

Haha, toen ik liefdesverdriet had en mn broer wilde me wat opvrolijken zei hij dat ik Zonder Jou van Marco moest downloaden… had ik per ongeluk Een wereld zonder jou gedownload… hahah. Als je beiden liedjes kent snap je dat dat niet veel heeft geholpen… Kuss

tuurlijk is dat niet echt zoals je op latere leeftijd zult voelen, maar op dat moment voelt het ook heel echt. :wink:

nl-rap liedjes. vind ik heel mooi als ik liefdesverdriet heb
gewoon rappin.nl

MAAR beter is het gewoon NIET die zielige liedjes te luisteren, word je echt niet beter van ofzo.

Toen k liefdesverdriet had… was ik heel verdrietig, maar ook boos… Dus lekker harde muziek (maar je moet er van houden!)
Nexes - Project 2501 (hc)
Na-Goyah - 6milion (hc)
[i] Enzyme X - God’s Child! /i
Anouk - Nobody’s Wife (die heb ik heel veel geluisterd toen…)

en deze past niet echt in het rijtje maargoed:
Nick & Simon - Kijk Omhoog… [ a ]!
ik vond hem een beetje droevig klinken toen :$… :pensive: