Welke lengtemaat moet ik nemen? HELP!

Hi guys,

Ik heb op de website van New look een ontzettend leuke jeans gevonden.

Het gaat om deze broek.

het model draagt lengtemaat 32 en is 1.76 lang. Ik ben 1.82 . Maar normaal als ik maat 34 bestel qua lengte, valt deze echt tot onderaan de enkels, gewoon goed. Maar ik wil het graag zoals het model het draagt op de foto. Mijn vraag is dus: moet ik dan maat 34 nemen? Maar als de 32 al zo kort valt bij haar, en zij is 1.76, zou hij bij mij dan niet extreem kort worden? Wat denken jullie?

(topic mag meteen weer dicht na advies haha)

Natuurlijk valt ie bij jou dan nog korter…

scheelt maar een paar centimeter, je hoeft niet zo’n arrogante opmerking neer te zetten. Reageer dan niet zeg.

Heb al eens eerder een broek gehad van new look in lengte maat 32 maar die viel wel gewoon goed. Vandaar.

Als je het toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan nog? :’)

Omdat ik niet zeker weet of hij dan enorm lang is. En deze broek lijkt al 7/8 op de foto. Dus vroeg ik me af of de 34 dan ook zo bij mij zou vallen.

Anyway, jij verdient echt geen schoonheidsprijs voor je manier van reageren. Ugh, naar kind.

En ik vroeg geeneens of ie korter zou worden, nope of het ‘‘te kort’’ zou worden. Dat kon ik zelf ook nog wel ruiken. Begrijpend lezen is ook een ding voor jou he.

Model van die broek is dat ie iets korter is lijkt mij, dus als jij normaal broeken koopt met 34, die op het model ook lang zijn, zou dit bij jou ook moeten vallen zoals op de foto denk ik. Idk of je me nog snapt maar ik zou gewoon de lengte nemen die je altijd neemt, omdat ik denk dat het model van de broek dan sowieso ´korter´ is, net als op het plaatje. Staan er geen afmetingen bij trouwens?

Kijk, hier heb ik wat aan! Nope, stond er niet bij. Super vervelend, anders kon ik het wel nameten!

maar dan denk ik toch dat ik voor 34 ga! Thanks <3

^ Ja, ik zou zeker een 34 nemen. Een 32 zal hoogstwaarschijnlijk een heel stuk te kort zijn, aangezien het model broek al een stuk korter is dan “normaal”.

Slotje op verzoek TS.