Welke laptop?

Hoi,

Volgend jaar wil mijn school laptops in gaan voeren.
Van de school zelf kun je ook een laptop kopen, aangezien dit niet de fijnste zijn, kies ik toch liever zelf een laptop.
Nou mijn vraag: welke laptop kan ik het best kiezen?

Ik heb een aantal dingen waaraan de laptop toch moet voldoen:

1. Hij moet niet te groot zijn
  2. Ook niet te duur, rond ¤400 - ¤500 ongeveer
  3. Moet niet te snel leeg zijn
  4. Er moet een webcam op zitten, en een microfoon, zeg maar dat je die niet los aan hoeft te sluiten
  5. Heb je er eigen ervaringen mee?

Alvast bedankt, ik hoop dat jullie antwoorden en jullie ervaringen ermee delen.

XxxxJanine

http://www.kieskeurig.nl/laptop
Op dit soort sites kun je altijd wel goed vergelijken! Kun je ook zelf aangeven aan wat voor eisen hij moet voldoen.

Ik heb zelf een Asus, ben ik erg tevreden mee!

acer aspire one is heel goed en 300 euro bij mediamarkt

Ik heb ook een Asus, maar ondertussen is die alweer 7jaar oud en valt half uit elkaar, maar hij doet het opzich nog wel prima!
Heb er veel plezier aan gehad!

Ik zou kijken naar Asus of HP, omdat dat gewoon goede merken zijn en die hebben genoeg laptops die aan je eisen voldoen. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.computerland.n…50_4gb_500gb/details.aspx

Ik heb een Sony, nog nooit problemen mee gehad, werkt heel fijn! Die van mij is ook niet heel groot, maar helaas is die van mij niet meer te koop…

Zelf heb ik deze: http://www.notebookcheck…G-374G32Mnkk.53430.0.html

Ik vind hem superfijn hij is snel, zit cam & micro in, toetsenbord erg fijn, ik heb nog nooit problemen met deze laptop gehad. Hij heeft mij 520 euro gekost.

Ik heb een Acer, nog nooit problemen mee gehad, echt een super ding! :slightly_smiling_face:

Ik heb gehoord dat Asus flut dingen zijn, maar dat zal dan wel weer niet kloppen. Geloof nooit mijn broer, hahahh!

ik heb 2 acer laptops gehad, allebei na 3 jaar kapot, precies hetzelfde probleem, dus die zal ik je afraden. ik heb zelf nu een HP pavilion g6.

Ik heb een acer gehad, mijn vader heeft een acer gehad en verschillende vriendinnen ook, we hebben er allemaal slechte ervaringen mee gehad. Een Acer is echt verschrikkelijk sloom en dat soort dingen. Het verbaast me dan ook dat hier mensen zijn die er goede ervaringen mee hebben. Zelf raad ik een compaq, dell of hp aan. Goeie computers met een fijn prijsje :slightly_smiling_face:

Ja een HP is wel fijn! Verder heb ik er geen verstand van en ik heb er zelf ook eentje nodig voor volgend jaar dus up voor jou!

Ik heb net een HP pavilion g6 nogiets gekocht, 500 euro. (:
heb er nog niet veel mee gedaan omdat ik steeds te lui ben om wat belangrijke bestanden van mijn trouwe computertje die ik bijna 7 jaar heb gehad over te zetten…

er is nu zo’n hp in de aanbiedings bij de mediamarkt, volgens mn vriend zijn die wel okee. Ik heb zelf een samsung sinds vorige week, kan er nog niet veel over zeggen maar ik vind m tot nu toe heel fijn : )

Hiervoor had ik een dell trouwens, die dingen zijn echt niet kapot de krijgen :’) Alle toetsen lagen eraf en het beeldscherm hing aan twee draadjes, maar hij deed t nog steeds gewoon. Ik had m 3 keer laten vallen op straat.

^ Das niet slim.

Ik heb een hp, ben ik zeer tevreden mee.

Asus is geweldig, maar misschien een beetje prijzig? Die wij op school
moeten wel ten minste. Kan idd HP, Dell of Compaq aanraden. :slightly_smiling_face:

Haha mijn dell was juist heel snel kapot (;

Geen Acer/ Packard Bell nemen (komen bij dezelfde fabriek weg). Ik heb met mijn Packard Bell laptop zoveel problemen gehad en de kosten waren in totaal bijna 500,-. Nu is hij sowieso kapot en ik had hem nog geen eens 2 jaar. Mijn Packard Bell netbook was binnen 5 maanden kapot en heb ik niet laten maken. Koop een HP, Samsung of een Sony, dan zit je ten minste goed.