welke laptop?

Sinds mijn oude laptop is kapot gegaan, ben ik al een tijdje opzoek naar een nieuwe. de perfecte heb ik echter nog niet kunnen vinden. Ik heb eigenlijk altijd Dell laptops gehad, alleen die zijn niet zo betrouwbaar gebleken en bovendien eigenlijk te duur voor wat je krijgt (wat mij betreft). Weten jullie misschien een geschikte laptop? Ik heb wel een paar vereisten; er moet minimaal intel i7 (of iets vergelijkbaars) op zitten, omdat ik waarschijnlijk zwaardere grafische bewerkingen moet doen voor mijn vervolgopleiding. Ook moet hij een opslagcapaciteit hebben van minimaal 5gb. Ik heb een bestedingsbudget van 650 euro, maar dat kan eventueel uitgerekt worden tot 700 euro. Als jullie mij kunnen helpen hoor ik het graag :slightly_smiling_face:
eventueel ervaringen zijn ook zeer welkom.

Macbook pro is je vriend, pas alleen niet binnen je budget. Sorry, verder geen idee. Upje voor jou dan maar! :slightly_smiling_face:

Ik heb altijd Toshiba gehad, ik hou van dat merk <3

Uhmm nee macbooks zuigen hard… just saying
Trouwens, ik zou niet hier om advies vragen voor een nieuwe laptop :wink:
Dell is wel een goed merk trouwens :wink:

uhm, nee. kakbook is overpriced rommel.

anyway, lenovo thinkpad of inderdaad toshiba.

OF ga naar tweakers.net en dat op pricewatch klikken, dan op laptops en dan kan je alles wat je nodig hebt aanklikken en dan zoekt dat zo alles wat er is met die opties en binnen die prijs en dan kan je nog reviews lezen. dus dat zou ik even doen

Ik heb een Dell gehad, maar die ging best wel snel kapot.
Nu heb ik een van Acer, en ik ben er echt heel blij mee (:

Edit: volgens mij kan je Dell laptops ook maar alleen online kopen.

Ik heb 2 keer een HP gehad, die vond ik wel erg goed, 1 werd zelfs 8 jaar oud.

Nu heb ik een Asus, en ben er ook erg tevreden mee. Zit Intel 7 op, en 4 GB.
650 euro is denk ik wel vrij krap als je ook nog microsoft enzo erbij moet kopen?

Zoek eens in de merken zoals, toshiba, samsung, hp, asus.

Ik raad gee packard bel en acer aan. Weet niet hoor daar gewoon veel slechte dingen over.

Ik heb Dell en ben er heel blij mee.

Ik heb een medion :slightly_smiling_face:.
Werkt ook echt goed.
Heeft alleen geen intel i7.
Tenminste die ik heb dan.

Ik heb een HP Pavilion dv6 en ik vind hem echt heel fijn. Werkt ook goed. HP is over het algemeen (vind ik) wel een goed merk. :slightly_smiling_face:

Acer is niet goed, heeft snel problemen met koeling.
Bij ons op de hogeschool hebben ze laptops van DELL ik vind deze echt geweldig! Ikzelf heb een HP en daar kan ik enkel maar positief over zijn!

Klik

Deze laptop hebben wij thuis, Ik vind hem niet echt fijn. Ik moet alles persee doen op Google chrome, anders doen sommige sites het niet, loopt die vaak vast en kan je niet op Youtube. En dat muisding is erg vervelend. (HP) Niet zo’n fijne laptop maar hij doet het nog dus…

Ik heb zelf een Acer, alleen de accu is nu al na 2 jaar kapot. Ben dus op zoek naar een goede laptop

ik hoor eigenlijk best slechte dingen over hp… er is een onderzoek geweest en daarbij kwam hp uit op de laatste plaats. ze zeiden dat een derde van hp laptops al na 2 jaar teruggebracht moesten worden voor reparatie… dat word m dus niet denk ik :slightly_smiling_face: maar bedankt voor de tips

Acer is echt slecht ja! Ik heb een compaq en hij doet 't prima :slightly_smiling_face:

^ Mijn vader heeft voor zijn banen 2 HP laptops gehad en dat zijn perfecte dingen… Maar wel de duurdere dan, waarschijnlijk buiten jouw budget.

Lol, wat een opmerking. Ik denk niet dat je zoiets kan zeggen als je niks van andere computers af weet.

Er zijn zat goeie computers binnen je budget. Mijn oma heeft laatst een prima Samsung laptop gekocht… Mss is het handig om te melden wat je allemaal met je laptop doet? Ben je vooral aan het surfen, schrijven of ben je ook echt een gamer oid? Want dan veranderen de eisen van je laptop natuurlijk.

Ik heb laatst een Compaq Pressario CQ57 gekocht!
Zit 4 gb op, dual-core, en meer moet je me niet vragen want daar heb ik geen verstand van, en ik heb hem gekocht voor 354 euro omdat de btw er toen vanaf ging bij de mediamarkt.
De originele prijs was 423 euro, en je moet minimaal 5 gb hebben, maar op de site van de compaq kon je hem ook kopen, en dan met verschillende gb’s zegmaar (:
Ik vind hem tot nu toe echt ideaal!

Edit: Ik zou géén Packard Bell kopen, m’n computer en vorige laptop is/was daarvan, en die hebben het gewoon écht niet lang uitgehouden, constant problemen mee gehad. En als ik zo om me heen vraag ben ik lang niet de enige. (: