welke laptop moet ik kiezen?

Sinds mijn oude laptop is kapot gegaan, ben ik al een tijdje opzoek naar een nieuwe. de perfecte heb ik echter nog niet kunnen vinden. Ik heb eigenlijk altijd Dell laptops gehad, alleen die zijn niet zo betrouwbaar gebleken en bovendien eigenlijk te duur voor wat je krijgt (wat mij betreft). Weten jullie misschien een geschikte laptop? Ik heb wel een paar vereisten; er moet minimaal intel i7 (of iets vergelijkbaars) op zitten, omdat ik waarschijnlijk zwaardere grafische bewerkingen moet doen voor mijn vervolgopleiding. Ook moet hij een opslagcapaciteit hebben van minimaal 5gb. Ik heb een bestedingsbudget van 650 euro, maar dat kan eventueel uitgerekt worden tot 700 euro. Als jullie mij kunnen helpen hoor ik het graag :slightly_smiling_face:
eventueel ervaringen zijn ook zeer welkom.

Volgens mij zijn HP en Samsung laptops heel goed, maar als je echt goed advies wilt, kun je misschien beter een topic aanmaken op zo’n technisch forum of FOk forum ofzo!

noooit meer een dell, dat is zo een ongelofelijke rommel. bah.
lenovo thinkpad is wel supergoed, dat krijg je niet kapot!

In 1 subforum dit topic aan maken is genoeg. Hij is al geopend in Media, Film en Muziek dus deze kan dicht neem ik aan?

http://forum.girlscene.nl…ptop/list_messages/228937