welke laarsjes?

Hi, lullig dilemma :stuck_out_tongue: ik zit heel erg te twijfelen tussen deze 2 ! de linker is de Classic argyle Ugg, en de rechter is van een ander merk. De linker is ¤20 goedkoper, en vind ik heel schattig en is weer wat anders dan anders…maar…ik ben bang dat het moeilijk te combineren valt! aangezien ik niet weet of het wel netjes zit als ik mijn spijkerbroek in de laarsjes prop. Ben bang dat het gaat bobbelen. En dat het er snel pantoffelachtig uit ziet. De rechter vind ik ook leuk, maar een beetje standaard…ze zijn wel erg zacht en degelijker though! So…welke would it be ? ^^

http://img826.imageshack.us/img826/2485/welkebk.png

p.s. weet iemand toevallig of de linker laars van ugg ook schapenvachtvoering heeft ofniet? Ik kom er maar niet uit via google.

dankjewel alvast!

-als ik de rechter zal kopen, ben ik sowieso van plan om de knopen eraf te halen als het lukt.

Vind ze beide niet zo…

Ik vind zelf de rechter leuker.
Maar ik ben sowieso niet zo van de uggs ;p

ik zie wel foto’s hoor?

rechts, sowieso!
Links zijn écht pantoffels!

rechts

rechts

Ik eerst niet.
Maar nu wel hoor :slightly_smiling_face:.

Sorry ik ben niet zo van de Uggs,
maar ik zal dan toch voor de rechter gaan, de linker vind ik leuker maar als je ze aanhebt gaat het denk ik nogal snel slobberen

vind ze beide niet zo leuk. maar ik zou dan toch kiezen voor links!

Ik ben al die tijd super eigenwijs geweest en een reputatie opgebouwd dat ik uggs vreselijke dingen vind. Maar nu ik super last heb van koude voeten, en voor de lol die dingen in de winkel heb gepast was mijn ziel op slag verkocht. :'D damn.

Ik vind de linker leuker,
maar ik heb zelf de Ugg cardy, die zitten ook heerlijk!
misschien dat je dat ook wat vind (: ?

omg hahah ik voel je. ik was ook altijd tegen uggs, maar nu zie ik soms echt een leuk paar voorbij komen. maar ik begin er gewoon niét aan. :’'D

Ja, die vond ik ook erg leuk! Ze zijn helaas boven mijn budget. De arqyle kan ik namelijk met korting kopen (:

ik vind de linke super schattig en ziet er denk ik ook wel leuk uit met zo’n baggy spijkerbroek, maar dat is dan weer gelijk zo pyjama-achtig zegmaar haha.
naja ik zou dan zelf voor rechts kiezen om naar school etc te dragen maar vind ze allebei niet zo heel leuk.
je kunt ook die Uggs nemen van die soort wol en dan met die knopen?
dus zegmaar die mix. dan heb je allebei als je het zo moeilijk kiezen vindt haha ;p

hihi respect! Jij hebt zelfdiscipline xD

Ik vind de rechter leuker, alleen dan zou ik de knopen er wel op laten.

Ik heb nu een ander plaatje gevonden van de linker…en daar vind ik ze eigenlijk het geld niet waard! lijken net sokken. maar het kan misschien ook aan liggen dat ze hier misschien nep zijn…? of zijn ze echt zo :astonished:

http://img826.imageshack.us/img826/8077/uggclassicargyleknitboo.jpg

recht. met knopen.

De eerste vind ik net pantoffels/sokken.
Ik vind de tweede echt leuk, maar ik hou gewoon van uggs.