welke krultang?

Ik krul m’n haar redelijk vaak en ik wil nu een goede krultang aanschaffen. Ik wil een dikke krultang voor wat lossere krullen en heb redelijk dik, lang haar. Iemand tips? Liefst ook een krultang die niet belachelijk duur.

Remington Pearl Wand vind ik heel erg fijn, maar is misschien niet heel geschikt als je meer slag dan krullen wil. Zoek even foto’s of video’s op YouTube, kan je zien hoe de krullen eruit zien!

Die geeft toch juist dunne krullen, want die ik heb zelf. Ik heb ook dik/zwaar haar en ik ben ook opzoek naar een krultang die goed werkt voor mijn dikke haar. Had een remington tang gehaald maar mijn haar is zo dik dat het gewoon niet werkt. Iemand tips? Niet té duur het liefst natuurlijk.

Ik heb er eentje voor 2 keer de helft van de prijs gekocht (sorry weet de prijs echt niet meer lol)
een Remington pro big curl volgens mij, je hebt hem in verschillend diktes.
Ik heb ook heel erg dik haar, en deze gaat tot max. 220 graden, dus dat is wel fijn.
EDIT: ik vind de exacte naam niet meer, maar het is die wat Mascha ook heeft.

Misschien is de Remington pearl wand 32mm iets? Ik heb hem zelf niet maar van foto’s ziet het er mooi uit!

Ik zou in ieder geval gaan voor een 1 inch tot 1,5 inch! Als de krultang verder goed heet wordt maakt het in mijn ogen niet veel uit welk merk het is.

Ik heb de remongton pro big curl maar die gaat maar tot 220 graden geloof ik en dat werkt dus totáál niet bij mij.

Ja ik heb de dunne waar ik heel tevreden over ben dus misschien kan ik alleen een opzetstukje kopen (: