Welke krultang raden jullie aan?

Haaaj.
Ik wil eerdaags een Krultang kopen.
En nu was ik benieuwd welke jullie aan raden?
Ik had okal iets gelezen over die van de kruidvat.

Lieefs. x

CHI schijnt heel goed te zijn te koop bij een kapperzaak geloof ik??

Maar een goed bekend merk zijn meestal ook wel heel goed

toevallig:P
Ik wil er ook een gaan kopen maar ik heb geen idee
handige topic.
zie dit maar als een up

up:P

Up…

Zeker weten Remington! Als je daar iets over wil weten, vraag maar raak.

carmen

Ik heb er eentje van Rowenta… Met allemaal verschillende opzetstukken voor allemaal verschillende soorten krullen. Die is wel goed!

Ik heb die van Philips, met 4 extra dingen ofzo en daar kun je ook weer dingen opzetten (ja lekker vaag sorry) als je hem googled vind je hem wel
Voor mij werkt hij heel goed! :grinning:

Oh en trouwens, je hoeft helemaal niet zo veel geld uit te geven voor een goede! Ik kocht voor een verjaardag van een vriendin die van de Action (6 euro ofzo!:O) En hij werkt gewoon prima!

ik heb er 1 van rowenta, hij is echt heel fijn, en maar 10 euro.

Rowenta multistyler 8 in 1 (a)

.

is dat zo’n heel pakket met styltang, kleine kruller, grote kruller, een ribbelmaker ofzo en nog wat dingen in 1?
Die heb ik ook, en die krullers werken wel goed!
ik weet alleen niet waar je t kan kopen, mama heeft t voor me gedaan :slightly_smiling_face:

rowenta multistyler 8 in 1 werkt echt goed bij mij & die van CHI zijn ook goed maar volgens mij wel wat duurder…

ik heb bij de kijkshop die van philips met al die opzetstukken gekocht, en ik zeg je;
HIJ IS VERSCHRIKKELIJK !!!
het duurt veel te lang voordat hij warm is, de krullen blijven heel kort zitten en de stijlplaten doen al helemaal hun werk niet…

(daarom, ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe stijltang en krultang)

Weet iemand of die van de kruidvat goed is?

Ik heb er 1 van het merk remmington (pro spiral curls tong), volgens mij bij mediamarkt ofzo te koop. Ik vind hem super goed!