Welke krultang 1 inch?

Heej

ik zoek een krultang van 1 inch
maarja dat is nogal moeilijk te vinden in winkels.:open_mouth:
dus ik was even gaan google-en
en ik zag er 1 van babyliss een kapperskrultang
namelijk deze:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/06/21/1245582692-390.jpg

dit stond erbij als info:
Een professionele Babysliss 2332E krultang (32mm) met Nano Titanium Ceramic coating. De hoge concentratie keramiek van tenminste 60% keramiek is maar liefst 3 x zo hoog als een reguliere coating.

En door deze coating - die 22% gladder is dan andere krultangen - ontstaat tevens minder wrijving. Hierdoor voorkom je haarbeschadiging. De bijzondere krultang is geschikt voor gekleurd haar en is te gebruiken in combinatie met allerlei styling producten.

Het duurzaam materiaal, 37% harder dan anderen, is bestand tegen slijtage en geeft je langdurig plezier. Door de Instant heat functie is de tand zeer snel op temperatuur, 180 graden maximaal. Deze temperatuur is instelbaar; je kunt kiezen uit 10 instellingen. Maak je look dus helemaal compleet en geef je haar de ultieme coupe met deze super krultang!

het merk is Babyliss 2332E kapperskrultang en is 32 mm(dat is toch 1 inch?)

maar verder kon ik er niet echt 1 vinden ja van CHI maar die is 150 euro dat is een klein beetje duur(A)

maar weet iemand misschien of deze goed is?of hebben jullie ene andere die goed is?en die je ergens kan kopen of bestellen
Wel graag een kermische krultang…

Alvast heel erg bedankt…!

UP voor mezelf(A)

Ik weet niet of die goed is, maar ik heb zelf eentje van de mediamarkt, van Remington ( 25 euro ) en daar ben ik zelf redelijk tevreden over =D

is die ook 1 inch?
ik was giister bij ons in de mediamarkt en ik verbaasde mezelf er over dat ze alleen stijltangen hadden en krullers maar geen krultangen:O

misschien alleen bij ons…vreemd…

nog maar een upje…

Heeft niemand een 1 inch krultang?
hoop dat er meer reactie’s komen:(

of is deze wat deze is van braun

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/06/21/1245610935-430.jpg

Tipss…??

up…

Ik zweer bij Remington. Ik heb een krultang en een stijltang. En ik heb enorm vreemd haar en het werkt gewoon super.

oke…:)en welke heb jij dan van dat merk?ook een 1 inch?of een kleinere?en die kan je gewoon bij een mediamarkt of dixons halen ofzo?

UP

die heb ik!, hij werkt goed maar je met wel ff voor tutorials kijken op youtube ofzo, hoe je het beste kan krullen met een krultang.

okee maar hij is dus wel goed…
ja want ik was op youtube aan het kijken maar kon die van babyliss niet vinden en deze heb ik nog niet geprobeert meestal zijn het amerikaanse merken maar zal is kijken iig bedankt…

meer?

misschien staat me youtube verkeerd maar als ik zoek naar braun krultangen vind ie niets en als ik dan 1inch krultang doe krijg ik alleen die van masha met 1 1/4 inch…

zo stom nouja meer goede 1inch krultangen??(A)

Ik zoek ook een goede van 1 inch.
Kunnen jullie er dan ook bij zetten ;

• hoe duur die van jullie was
  • waar je hem hebt gekocht
  • en of ie er misschien nog wel is.

:flushed:

die van babyliss is ongeveer 40 euro…
en die van braun volgens mij ook zoiets…

maarja of die goed zijn weet ik niet:)
hoop dat er meer mensen gaan reageren!

help je mee om hem omhoog te houden?
wie weet komt er dan een goede 1 inch krultang uit:)

Ik heb niet eentje van 1 inch. Ik heb een grotere. Voor grotere krullen dus X’D

oke…maar waar koop je die?
want bij de mediamarkt verkochte ze geen krultange:s
wel stijltangen misschien was het allemaal verkocht ofzo…
en hoe duur was die van jouw?

UP…!

zet hier welke krultang jullie gebruiken
en welke je goed vind
groot of klein maakt niet uit

en misschien de prijs en winkel als je dat nog weeet…:slightly_smiling_face: