Heej
ik zoek een krultang van 1 inch
maarja dat is nogal moeilijk te vinden in winkels.
dus ik was even gaan google-en
en ik zag er 1 van babyliss een kapperskrultang
namelijk deze:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/06/21/1245582692-390.jpg
dit stond erbij als info:
Een professionele Babysliss 2332E krultang (32mm) met Nano Titanium Ceramic coating. De hoge concentratie keramiek van tenminste 60% keramiek is maar liefst 3 x zo hoog als een reguliere coating.
En door deze coating - die 22% gladder is dan andere krultangen - ontstaat tevens minder wrijving. Hierdoor voorkom je haarbeschadiging. De bijzondere krultang is geschikt voor gekleurd haar en is te gebruiken in combinatie met allerlei styling producten.
Het duurzaam materiaal, 37% harder dan anderen, is bestand tegen slijtage en geeft je langdurig plezier. Door de Instant heat functie is de tand zeer snel op temperatuur, 180 graden maximaal. Deze temperatuur is instelbaar; je kunt kiezen uit 10 instellingen. Maak je look dus helemaal compleet en geef je haar de ultieme coupe met deze super krultang!
het merk is Babyliss 2332E kapperskrultang en is 32 mm(dat is toch 1 inch?)
maar verder kon ik er niet echt 1 vinden ja van CHI maar die is 150 euro dat is een klein beetje duur(A)
maar weet iemand misschien of deze goed is?of hebben jullie ene andere die goed is?en die je ergens kan kopen of bestellen
Wel graag een kermische krultang…
Alvast heel erg bedankt…!