Welke koptelefoon?

Ik wist niet zo goed in welke categorie dit moest, dus dan maar bij onzin :pensive:

Ik zit erover te denken om een koptelefoon te kopen. Ik heb normaal altijd oortjes in als ik muziek luister, maar heb hiervoor een koptelefoon gehad en dat vond ik wel nice, maar die is helaas kapot.
Nu twijfel ik over welke nieuwe ik zou kopen. Ik heb er 1 gevonden van 80 euro die ik heel mooi vind, maar ik kom er niet over uit welke kleur ik zou nemen. Wat denken jullie?
zwart

of wit?

Ik heb donker haar, dus ik ben bang dat de witte dan niet mooi ā€œstaatā€, en aangezien het toch dezelfde koptelefoon is hoef ik me niet te kijken naar welke is beter.
OF zou ik toch maar voor een goedkopere (20 euro) roze koptelefoon gaan?

Ik wil eigenlijk wel een beetje goede bas en daar lees ik veel goede berichten over bij de wat duurdere koptelefoon, maar is het het waard?

Ik vind de roze leuk.

Hee, die witte wil ik misschien ook gaan kopen :slightly_smiling_face:

Je hebt trouwens ook nog een rode versie!

http://i.testfreaks.nl/images/products/600x400/153/sony-mdr-v55.33415065.jpg

Maar ik zit zelf te twijfelen tussen de witte of de zwarte helemaal links.

Ik had zelf eerst een kleinere koptelefoon van Sony en wil dus nu een dikkere :slightly_smiling_face:
Ligt er misschien ook aan waarvoor je hem wilt gebruiken en hoeveel geld je dus te besteden hebt?

Hij is inderdaad wel duur maar de reviews zijn echt goed! Dus ik wil hem echt hebben :slightly_smiling_face: Je kunt hem in ieder geval wel goedkoper krijgen als €80,- Misschien moet je eens kijken op beslist.nl of kieskeurig.nl ? En hier http://www.bax-shop.nl/bekijk-alle-producten-in-de-shop.html?keyword=Sony+MDR+v55&avz=true kun je hem voor €75,- krijgen! Bij Bax heb ik al vaker wat besteld en dat bevalt altijd goed :slightly_smiling_face: En bij bestellingen boven de €50,- gratis verzending :grinning:

SENNHEISER
echt, Sennheiser is het beste wat er bestaat. Goed geluid, niet te duur :laughing:

Sennheiser is ook best duur anders :astonished: En Sony heeft ook een geweldig geluid ^^

EENS
Sennheiser is echt geweldig moet ik zeggen, ik vond het ook nog goed betaalbaar en hij gaat nu al minimaal 4 jaar mee ^^
en alles wat ik daarvoor gehad heb niet, waaronder een sony :’)

Jaa, Sennheiser is awesome.
Ik vind verder de zwarte het mooist, en dan met name die met dat rode.

Mijn vriend heeft een AKG gekocht, die zijn heel goed maar wel ā€˜jongensachtig’. En echt HUUUGE.

Anyway, persoonlijk vind ik zwart met rood oerlelijk. Ik heb zelf ook donker haar en denk dat ik de witte het mooist zou vinden.

Hee, als je een echte goede koptelefoon wilt zou ik voor Beats gaan.
Ik heb zelf ook een beats koptelefoon. Hij is wit, het draadje rood en de B op de koptelefoon is rood. Het is een hele mooie, vind ik zelf.

http://www.groenepostcodeshop.nl/images/D/monster_beats_dr_dre_studio_hoofdtelefoon_groot.jpg

Hij is alleen wel erg duur. Je kunt ook de neppe versie kopen.
(Plus: Je kunt hem inklappen. De mijne dan. Ik heb verder geen ervaring met koptelefoons dus ik weet niet of dit normaal is.

PINK!!!

Sennheiser hebben we thuis gehad (voor bij de laptop) maar die vond ik niet erg fijn. Kon natuurlijk ook aan het model liggen, het geluid was prima maar hij zat na een tijdje echt niet lekker meer op m’n oren. En beats vind ik veeeel te duur, en het geld niet echt waard omdat ik het idee heb dat je teveel voor de ā€˜status’ betaald.
Ik denk dat ik wel voor de ā€˜grote’ Sony ga maar zal wel even kijken of hij ergens goedkoper te vinden is, bedankt voor de tip :wink: ben alleen nog steeds niet over de kleur uit…