welke kleuren maken je bruiner lijken?

heey girls,
ik wist niet precies waar ik dit topic moest plaatsen, maarja.
ik had een vraag;
welke kleuren maken je huid bruiner lijken??

xx

Wit

Oranje (op je nagels.) :slightly_smiling_face:

Wit? :confused: Bij mij niet hoor.
Bruin lijkt me…

maken je bruiner lijken?
laten je bruiner lijken is het toch?

Maar als je nog niet bruin bent moet je echt niet in een witte bikini gaan lopen!
Wit lijkt me sowieso niet zo geslaagd als je bruiner wilt lijken.

Daar word ik juist een spook van. Ik doe dan altijd felle kleuren aan.

Wit. Maar dat komt omdat ik van mezelf al beetje getint ben.

Heb verder geen idee.

Ah zo ja, het is natuurlijk te zien of je van jezelf een bruine huid hebt of een lichte huid.

Bij een lichte huid is wit echt niet aan te raden. Je draagt dan beter kleurrijke dingen.

wit alleen als je al een beetje bruin bent, anders lijk je alleen maar witter. soms kan een bruine kleur je ook bruiner laten lijken. en lichte nagellak kan je handen/voeten bruiner laten lijken

juist niet, ik en mijn vriendin hebben soms precies dezelfde nagellak op (kben zelf best bruin), dan lijkt het bij haar alsof haar handen dood zijn… xD

Als je een tintje hebt, wit.

Als je een tintje hebt idd wit , maar als je een lichte huid hebt zeker niet wit dan lijk je op een spook qq. Ik denk dat je het beste turquoise ofso kan dragen.

Idd, rood of bruin werkt het beste van nagellak. Maar geen te donkere of te lichte kleuren.

Bruin, turquoise, rood.
En beige en crème als je getint bent…

aardetinten werken bij mij, nude in combinatie met bruinische kleuren. Nouja, dat zeggen mijn vriendinnen althans. En zij zijn heel eerlijk (en ik heel wit x3)

Dit werkt bij mij ook altijd,
en als ik een beetje in de zon heb gelegen en dus een beetje bruiner ben dan werken hele witte kleuren goed bij mij.

oranje nagellak