WELKE KLEUR?

heey, ik heb een zwart rokje. en zwarte uggs. welke kleur malliot of panty of whatever moet ik erbij doen, zodat het niet zo gothic achtig wordt. ( graag geen commentaar op me uggs ofzo. =P ) grijs? wit? en wat er op? liefs.xx

roze legging + truitje of een andere kleur. doesnt matter.

en een zwarte ketting=D of, een zwarte afzakmutsje.

i dunno. ik weet eigenlijk ook niet wat je bij die vreselijke uggs moet aantrekken XD

imsorry.

of je doet gewoon een panty aan, maar dan moet het neit té koud zijn.

Grijs zal wel leuk staan.

En dan ook grijs shirtje of zo, k weet t eigenlijk ook even niet haha

grijze maillot of panty of legging :slightly_smiling_face: met wit/grijs/lichtroze shirtje

Paars!
en dan een grijs shirtje ofzo met paarse oorbellen (/ armband / ketting) of ook een zwart shirtje… of een paars shirtje maar ik denk dat het dan te paars wordt,
ja of grijs met een grijs shirtje als je niet van gekleurd houd :stuck_out_tongue: maar is ook leuk denk ik :slightly_smiling_face:

als het NIET gothic moet zijn, zou ik juist geen roze of paars doen.

eigenlijk kan vanalles toch wel? rood groen, blauw, grijs, geel

en ik zou juist geen rood doen :stuck_out_tongue:

haha, okee heel erg bedankt!
meer reacties mogen altijd natuurlijk. :grinning:
liefs xx

ligt eraan wat voor t-schirt je aan doet :wink:

Blauw lijkt me leuk! Zo’n petrol blauw ;p!

Gewoon iets neutraals, grijs ofzo. En als je shirtje niet gothicachtig is, kan je ook gewoon een zwarte panty/legging/maillot eronder doen.

met uggs aan is het zowiezo niet gothic denk ik

ghehe zie het al voor me medievel gothics met uggs :'D

inderdaad x]

ik denk ook niet dat het snel gothic-achtig word…
zou gewoon een zwarte panty doen en dan een zwart of wit t-shirt… of een combinatie met bijv een wit tshirtje en een zwart blousje.
Misschien een beetje vrouwelijk accesoires zoals gouden oorringen ofzo?
iig succes!

Een grijze legging of majo. Ik vind panty’s en UGGs geen combie,
ook al <3 ik uggs!

grijs?

Het ligt aan je make-up en haar of je er gothic uit ziet, denk ik. Ik zou een donker blauwe panty aan trekken (panty’s zijn helemaal niet koud!) met een grijs shirt ofzo. Volgens mij kan alles.

(Oeps dubbel post!)