Welke kleur zie je graag op een website naar voren komen?

Kleur mogelijkheden.
  • Wit
  • Geel
  • Oranje
  • Rood
  • Roze
  • Paars
  • Blauw
  • Groen
  • Bruin
  • Grijs
  • Zwart

0 stemmers

Hee allemaal,

Ja ik weet het, rare vraag maar het is voor een schoolproject. Ik moet een website gaan bouwen en wil kijken wat voor kleuren favoriet zijn bij mensen voor de lay-out. Als je bijvoorbeeld lichtblauw mooi vind klik dan gewoon op blauw. Als je echt iets heel anders mooi vind, een of andere gemixte kleur laat het dan weten in een reactie.
Het gaat om websites in het algemeen, niet een specifieke website. :slightly_smiling_face: Je kunt trouwens 3 kleuren kiezen als je dat wilt!

Dankjewel!

Het gaat bij mij meer om de combinatie van kleuren en de intensiteit van de kleur.

Alles grijs is bijvoorbeeld heel saai, maar grijs met roze/mintgroen vind ik wel weer mooi.

Waarom ga je niet zelf op zoek naar verschillende kleurenpalletes via google o.i.d. Dan heb je meteen de kleurencombinaties. Daarnaast denk ik dat je sowieso gewoon beter zelf de kleuren kan gaan bedenken , het is jouw project, maak het leuk naar je eigen ideeën.

Ligt er ook aan wat voor site.

Ik zie in ieder geval altijd graag wit, lekker neutraal enzo. Verder ligt het eraan wat het voor site is.

Ik ben gek op groen. Maar roze zal ik alleen gebruiken als het echt voor meiden is, anders niet! Maar wat voor een website ga je maken?