Welke kleur iPod zou ik kiezen?

The pink one

ik zou zelf voor zwart gaan; als je een kleurtje kiest heb je kans dat je het over een paar maanden zat bent…

Wat maakt iedereen zich druk om het kleurtje… Het gaat toch erom ofdat’ie het doet. Daar raak je toch niet op uitgekeken.
Als je dan een kleurtje kiest zou ik die bordeauxrode kiezen.

Die turkoise is echt da bomb <3

Ik heb de rode die is echt heel mooi in het echt, een hele diepe kleur zeg maar :stuck_out_tongue:
xx

De groene

Ik zou zelf de zilvere doen.
Op kleurtjes ben ik (misschien jij niet), erg snel op uitgekeken.
Ik heb er zelf een roze hoesje voor (geen siliconen, gewoon een katoenen stevige van Incase, gekocht bij de Apple webshop).

Ik zou rood nemen, maarja, eigenlijk gaat het erom dat hij het doet.

Roos of zwart!

rood <3

Ik zou gewoon zilver nemen. Het past bij alles en je raakt er niet zo snel op uitgekeken. Ik heb dus ook de zilvere;)

Ik heb ook een zilvere.
Maar die gekleurde zijn wel weer 50 euro duurder ( voor het geval dat je dat niet wist )

zilver!

blauw , ik heb zelf ook een blauwe en na 4 maanden ben ik m nog steedsniet zat XD

Zwart, verveelt nooit.
naja, het verveelt wel ofzo :stuck_out_tongue:
maar ik bedoel, als je roze of iets neemt, dan ben je het na 1jaar ofzo alweer zat, en dat is bij zwart niet vind ik :slightly_smiling_face:

of zilver/wit.

Die rode vind ik juist helemaal niet mooi

Zelf heb ik zilver, neutraal dus. Als ik jou was zou ik zilver pakken en dan een felle skin erbij, zodat je steeds kan afwisselen.

ik heb voor de blauwe gekozen,
was koopzondag, dus heb hem vandaag gekocht, erg blij mee.
Bedankt voor jullie reacties :grinning:

De zwarte vind ik mooi. Maar de nieuwe iPod Nano zelf niet echt…

De groene <3