Welke kleur haar verven?

Hoii
Ik wil binnekort graag m’n haar verven voor de verandering gewoon. Maar weet niet precies welke kleur… Want ik ben nogal een beetje getint dus heb er meer moeite mee. Meschien kunne jullie helpen qq. Ben hier nieuw dus weet niet hoe ik een foto van mezelf moet plaatsen maar als het goed is zien jullie mn ava :slightly_smiling_face:

xx’

Verven*

qqq

Donkerrood vind ik persoonlijk heel mooi bij iets donkere meisjes.

Wat heeft de TS nou weer aan zo’n opmerking.

Dit dus! Bij blanke mensen staat het ook wel leuk maar niet als je een beetje een rode huid hebt.

Door die opmerking leert ze weer wat bij en kan ze die fout verbeteren en niet nog een keer maken. Dat heeft ze er aan.

Wat vinden jullie van de kleur mahoniebruin ? Die heeft ook iets van rood in zich lijkt het wel:p. Ik heb nu al Garnier Olia lichtbruin gehaald zonder ammoniak wat dus ook beter voor het haar is. Maar ik ga het denk ik omruilen voor rood dan of mahoniebruin.

Rood of mahoniebruin? Ik twijfel zo erg hahahaha.

Of lichtbruin? :flushed:

ALLE KLEUREN VAN DE REGENBOOG! :grinning:

Je moet doen wat je zelf leuk vind. Ik zelf vind het mooi als getinte meiden een haarkleur kiezen die 2 of 3 tinten licht of donkerder dan hun huidskleur is. Donkerder staat ook heel gaaf. Te licht vind ik persoonlijk wat minder en dingen zoals ombré vind ik juist heel gaaf staan. Ook wat al eerder gezegd staat donkerrood hun vaak ook heel goed.

Maar eigenlijk is het de bedoeling dat je dit soort vragen stelt in het grote haarverf topic.

Hahahahaha. Ik denk dat ik iets nee met rood :upside_down_face: . OH ik kan dat topic niet vinden hoor qqq

Even offtopic. Waarom steeds dat qqq

Daarvoor hebben ze een zoekfunctie voor recht boven in de pagina, hoor :stuck_out_tongue:
Het grote haarverf topic

Oh en btw hou er wel rekening mee met dat rood snel vervaagd en daarom ook echt GOED bijgehouden moet worden. Rode permanente haarverf bevat ook bruine kleurmoleculen. Dus hoe vaker je het over verft om de kleur terug te krijgen hoe bruiner het wordt. Slimme tip is dus ook even te verdiepen in semi permanente haarverf dat wordt namelijk niet bruin als je dat oververft. Veel tips over rood haar kan je krijgen in het aparte haarkleuren topic.

ben jij dat op die profielfoto? dan pakt die olia sowieso niet.

Ik zou het gewoon zo laten. Getinte mensen vind ik persoonlijk mooier met hun oorspronkelijke donkere haarkleur.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :see_no_evil:

Ja dat ben ik, naja ik probeer het wel gewoon want op die foto lijkt mn haar heel donker maar in het echt is het lichter :slightly_smiling_face:.