Welke kleur(en) voor de muur van mijn slaapkamer?

heeee
ik wil m’n kamer een ander kleurtje/behang geven, maar ik heb geen idee welke kleuren… hebben jullie leuke/originele tips voor me? x

a

jaa dat weet ik zelf op dit moment ook nog niet… daarom vraag ik jullie ideetjes en misschien dat ik dan denk; dat is wat ik wil!!

Mijn kamer heeft twee witte muren en één donkkerroze. De rest is van hout omdat mijn kamer op zolder is :slightly_smiling_face:

a

gewoon lekker wit!

Je kunt het beste een lichte kleur doen met wat kleuraccenten in je spullen, bijvoorbeeld licht/zachtgeel met kleuraccenten donkerroze en lichtroze.
Wat zijn de kleuren van de spullen in je kamer?

a

Ik heb twee paarse muren en twee witte. Is heel leuk.

Ik ga mijn kamer binnenkort gebroken wit schilderen en dan veel fotolijstjes ophangen :slightly_smiling_face:

Ik hou wel van lichte kleuren, en de spullen hebben niet één bepaalde kleur maar ik wilde iets van een zwartbureau ofzo… nu is mijn kamer lila met wit, maar daar heb ik genoeg van hihi

Anders moet je even bij de menubalk van girlscene op lifestyle en dan jouw kamer klikken, daar staan een heleboel voorbeelden.

Okay goedd ideee! (:

er is zo’n site: www.degraeve.com/color-palette/ en dan kan je een foto uploaden en dan zoekt ie er kleurtjes bij die bij je kamer en spullen passen. misschien goed idee voor jou?

ik heb zelf trouwens een retrobehangetje van de praxis van een paar jaar geleden. past bijna overal bij, is wel leuk :slightly_smiling_face:

of je doet brons ofzo met aardetinten, dat ziet er lekker chique uit

ik heb 1 wit, 1 grijs en 2 blauw.
en dan witte vloer met zwarte kast en bed. en wit bureau.
het ziet er wel beetje saai uit, maar verder heb ik wel gekleurde spulletjes!
(:

ik ga binnenkort mijn kamer bruin verven.
ik heb nu blauw met groen en wit, maar ik vind de kleuren zo ‘koud’ zegmaar :stuck_out_tongue:
dus nu wil ik het in een warme kleur :stuck_out_tongue:

myn kamer heeft 2 kleuren , 2 zijden van de muren ( de kortste zijden zegmaar) zijn donkerpaars en de lange zijden zijn lichtpaars / bijna roze :slightly_smiling_face:

gebroken wit met of zwart/grijs tinten erbij of bruinen tinten :slightly_smiling_face:

Ik heb witte muren en een groen tapijt.
Stiekem wil ik nu een houten vloer (laminaat), maarja, ik blijf aan de gang :stuck_out_tongue:

Ik kan je wel advies geven :grinning:
maar dan moet je me even noten :’)
(volgt een studie Interieur Adviseur)