Welke kleur eastpak?

Hii,

Ik ben aanstaande brugklasser en heb er echt heel veel zin in. Ik ga naar het stedelijk gym, dus ben zowieso al een beetje een nerdje ( :flushed:) en ik ben ook vooral vanplan mezelf te zijn, maar toch heb ik een klein vraagje.
Ik wil sowieso een eastpak omdat ik ze leuk vind en het traditie is dat ik een eastpak van mijn oma ga krijgen haha. Ik vroeg me dus af, welke kleuren zie je het meest bij meisjes? Ik vind zelf een fel groene leuk, maar ik denk dta ik die na een tijdje kinderachtig ga vinden en ik vraag me af of dat wel ‘stoer’ is :stuck_out_tongue:

Duss, welke kleuren raden jullie me aan? Even dat ik een ideetje krijg :’)

Je probeert jezelf te zijn, maar je vraagt aan ons welke kleur ‘stoer’ is?
Ik zou een niet al te opvallende kleur nemen, die goed bij de kleuren van je kleding past.

Ik had zelf een beige eastpak met een print met vogeltjes en bloemetjes in de eerste en tweede.

Ik zou geen rugzak nemen maar een schoudertas. Die vind ik leuker

Ik denk echt dat je moet doen wat je zelf leuk vind, een eastpack is niet zo snel kinderachtig (vind ik tenminste)! Ik heb zelf een met een aztec print, en die vind ik echt awesome. :grinning:

Ik snap je probleem wel een beetje, toen ik naar de brugklas ging heb ik een paar weken rond gelopen met een hele grote licht roze, vierkante tas met hondjes erop. :’))))

Maar met een eastpack kan je bijna niet fout gaan, ondanks de kleur. :slightly_smiling_face:

Maar als jullie en brugklasser met een felgroene zouden zien, wat zou je dan denken? Eerlijk…
En anders ga ik denk ik voor bruin of leger/donker groen :3

Ik had een roze met bijtjes en libelle’s erop. (:

Oja, en is spijkerstof/print leuk?

Zwart.

Ik ga denk ik toch voor en bruine.

spijkerstof is superleuk!
Ik had de eerste 2 jaar een wit met blauwe scherfachtige dingen, en nu een paars roze geblokte

Zwart, donkergroen, rood, blauw, paars. Een van deze kleuren.

true, dan zie je 3 jongens naast elkaar lopen, allemaal zwarte eastpack xd

maar nog steeds mooi.

Bruin natuurlijk :grinning:

toch niet zo’n megagrote eastpack he?

sorry, maar bij ons op school trappen ze er dan tegenaan ens.
ik had er eerst ook een, maar dat was dus geen succes.
ik heb nu gewoon een handtas.
maar misschien vinden mensen het bij jou op school heel leuk.

Ik zou als ik jou was geen felle kleur of print nemen. Krijg je denk ik spijt van. Een donkere kleur als grijs, zwart, bruin of legergroen ofzo is wel safe (als in, dat je niet na 1 jaar al een nieuwe tas wilt).

-

Dit, en ik vind grijs heel leuk, heeft een vriendin van mij ook.

Zwart of grijs, of zo’n spijkerstof. Ik zou geen heel fel opvallend kleurtje nemen, grote kans dat je die na een tijd hartstikke zat bent.

Nou bij mij op school toch niet, zwart is gewoon lekker makkelijk

Ik heb een grijze en ik ben er HEEL blij mee, ik ben hem nog steeds niet zat:)