welke kleur bruin?

ik heb nu licht blond haar , welke kleur bruin zal ik verven?
x

Licht bruin. :slightly_smiling_face:

Ik zit precies met hetzelfde dilemma al heel lang! Ik vind donkerder bruin erg mooi maar de stap is zo groot van lichtblond naar bruin. Je kan ook niet makkelijk terug.

ik heb ook dat probleem, maar dat ligt heel erg aan je gezicht en wenkbrauwen enzo
ga naar een goede kapper; die hebben goed verstand van kleuren :wink:

Ik vind donkerbruin veel mooier,maar alleen als je ook donkerbruine/zwarte wenkbrauwen hebt(wat ik heb:’)).

dit dus, zoiezo omdat het anders wel erg heftig is voor de eerste keer, je kan het daarna een volgende x altijd nog wel wat donkerder verven ;’)

Ik zou ook licht bruin doen, eerst gewoon een kleine verandering om te kijken of het staat en dan kun je daarna altijd nog over gaan naar donkerder bruin!
je kunt je kapper ook om nog altijd om advies vragen

licht bruin.

Ik zou als eerste lichtbruin doen, om jezelf en je omgeving een beetje te laten wennen!

Ik hou van donkerbruin ;p

Ik zou je kapper om advies vragen :slightly_smiling_face: Want zelfs al weet je dat je lichtbruin wilt, er zijn duizend en een soorten lichtbruin. Je moet goed de juiste kleur zien uit te kiezen!

Middenbruin met zo’n goudglans ofzo.

In mijn klas zitten 2 meisjes die blond haar hadden en het bruin hebben geverfd. Het staat bij 1 heel mooi maar die had wat bruinig/blond haar en bij de andere staat het wat minder mooi want die heeft het van echt blond naar donkerbruin geverfd.
Ik zou het lichtbruin doen (:
Maar misschien is het handig dat je een foto plaatst.

ik heb 't laatst van blond naar bruin geverfd, of. dat was 't plan. was wel naar de kapepr geweest, maar is nogal tegen 't zwarte aan geworden.
maar heb eigenlijks best positieve reacties gehad, dus vind 't wel prima.
beetje risico nemen in je leven xd anders kan je ook eerst kleurspoeling doen, om te kijken hoe 't staat…en dan eventueel 't echt verfen…?