Welke kerstmarkt is leuk?

Elk jaar ga ik met mijn moeder, een vriendin en haar moeder naar een kertsmarkt, vorig jaar zijn we naar Bremen geweest en het jaar daarvoor naar Oberhausen. Nu moeten we dus weer een leuke kerstmarkt uitzoeken, maar we willen er ook graag leuk kunnen shoppen! Weet iemand hier nog een leuke kerstmarkt met een leuke shopstad? Het liefst dus in Duitsland!

Ik en mijn mama gaan naar Düsseldorf! Dus nog geen ervaringen, maar wij vonden het er superleuk uitzien en het is niet zo ver.

Aken/Aachen

Ik ga 14 dec met school naar Keulen, ben er nog nooit geweest maar iedereen zegt dat het heel leuk is :grinning:

Keulen. Ik vond die van Dusseldorf niet leuk.

essen, maastricht

Ik ga morgen voor het eerst naar essen dus ik zal laten weten wat ik er van vond :slightly_smiling_face:

En hoe is Oldenburg? of Munster? Ik zie nu net dat ik weinig keuze heb met de dagtochten :frowning_face:

Maastricht is echt ontzettend gaaf en leuk om te winkelen c:

Munster! Heel veel zingende dronken Duitsers haha

Ik ga 14 december naar de kerstmarkt in Maastricht! Geen idee hoe het is want ik ben er nog nooit geweest maar ik kan het je wel laten weten!

Lijkt mij ook heel leuk! Ik ga dit topic even in de gaten houden :slightly_smiling_face:

Valkenburg is ook heel mooi! Is in de grotten he? :slightly_smiling_face:

Ik ga a.s. vrijdag naar Keulen met school! Ben er nog niet eerder geweest dus kan er verder niks over zeggen.

Antwerpen! Vooral savonds heel gezellig

Valkenburg! Super leuk, daar is de kerstmarkt in verschillende grotter :slightly_smiling_face:

keulen heeft een heleboel leuke kerstmarktjes!

Ja Christmas Parade heb ik vorig jaar gezien, heel leuk! Denk dat ik dit jaar weer eens ga kijken.