Welke kapper in Amsterdam?

Oké. Ik heb over twee weken maandag een filmpremière. Doet er even niet toe welke film. Maar ik ga dus met m’n vriendje en ik ben dus van plan om die maandag middag dan naar de kapper te gaan. We zijn dan dus in Amsterdam. Mijn vriendje had op internet een zogenaamde kappersbon gekocht via vakantieveiling.nl zodat ik lekker goedkoop geknipt kon worden. Maar nu moet ik dus uitzoeken bij welke kapper ik moet. Er hoeft niet veel te gebeuren. Het moet gewassen en geknipt worden, meer eigenlijk niet want ik ga het niet opsteken. Nu zag ik dus dat echt bijna alle kappers op maandag gesloten zijn. Je kunt maar uit een beperkt aantal kappers kiezen en dezen waren op maandag dus wel open:

S.N. The Stylist
Ifna Hairstudio
Haar Id

Nu is dus mijn vraag of één van jullie ervaring heeft met deze kappers en of ze dus goed zijn, enz.

Heb je al op internet gezocht naar reviews?

Ja, is niet echt te vinden…

up?
Ik wil het heel graag weten namelijk…
Heb nogal slechte ervaringen met slechte kappers :’)

Nee? Niemand? Shit…

Nog maar een keer up dan :’)

upje!

Dankjewel :3

Maar gaan Amsterdamse girlsceners nooit naar de kapper ofzo? :’)

Ik ga wel naar de kapper, maar niet in Amsterdam. (:

Ghehe, ja, ik vraag me af of ik überhaupt iemand kan vinden die naar één van deze kappers is geweest.
Maar eentje is in de Albert Cuyp straat, dat is toch best wel zo’n grote straat? Dan ga ik daar denk ik voor…

Nouja, je kan met die kappersbon dus maar een paar kappers uitkiezen om heen te gaan. En heel veel zijn dus op maandag dicht. En dezen waren de enigsten in Amsterdam die open waren op maandag en die ook geen herenkappers waren of meer dan drie kwartier reizen waren.

Oké, ik up hem nog een keer. En anders kies ik er gewoon een :stuck_out_tongue:

ga gewoon random kiezen.