Welke job(s) hebben ongeveer deze inhoud?

Zoals de titel al zegt…Ik zou graag weten welke job(s) ongeveer deze inhoud hebben. Het moet niet allemaal in de jobinhoud zitten, vooral het werken met machines/apparatuur is wel een verreiste. Gewoon om wat ideeën op te kunnen doen, want ik ken niet veel zo’n jobs.
(En misschien kun je er bij zetten wat er van onderstaande punten terug te vinden is in de job)

• Werken met verschillende machines/apparatuur (dit kan vanalles zijn)
  • PC (bv. tekst(en) typen en opmaken, werken met verschillende programma’s, gegevens invoeren of opzoeken)
  • Papierwerk (bv. beetje ordenen, klasseren,…)
  • Bewegend (zowel zittend als rechtstaand/wandelend werk)
  • Met de handen bezig zijn
  • Leergierig / nieuwe dingen kunnen bijleren
  • Variatie
  • Creatief
  • Niet constant sociaal contact
  • Rustige werkomgeving (weinig drukte)
  • Kunnen werken op eigen ritme/tempo

Bedankt voor de reacties! :bowing_man:

Multi Media design kom je dan uit :slightly_smiling_face: of werken in een reclame bureau/toneel achter de schermen etc.

Website designer ofzo denk ik!

technoloog medisch beeldvormer ook. behalve het creatieve dan.

Ja idd iets in de media en vormgeving, dat is heel breeds dus keuze genoeg :slightly_smiling_face:

Iets met media webdesign.

Ik denk aan een secretariaat.

Wel…Media en vormgeving, ik ben bang dat dat meer alleen met computer werken is? En ik denk dat je er ook niet echt op eigen tempo kunt werken, dat het met deadlines enzo is? Of heb ik dit verkeerd?
Ik wil in ieder geval meer dan computer alleen, computer zou eigenlijk meer wat ‘bijzaak’ moeten zijn.
Bedankt voor de vele reacties! Nog ideeën zijn altijd welkom!

Dat is nu wel iets die mij erg aanspreekt. Dus ik zoek meer in die richting! :stuck_out_tongue:

Nog ideeën?

Ik doe deze opleiding en zit idd alleen maar achter de computer en te stressen met deadlines!

uhm, laborant of optiek lijkt mij dat ook wel allemaal te hebben (weeral bahalve het creatieve)

Ik denk dat het juist meer in de gezondheidszorg past. HBO-V, fysiotherapie of logopedie?

iets met ICT of iets in de grafische techniek

Industrieel ontwerp

*inhoud

Spreken me alle 2 ook aan!

Bij alle andere jobs heb ik toch zowat mijn twijfels of het wel iets voor mij zou kunnen zijn… maar indien nog ideeën…tell me! :stuck_out_tongue:

Nog goede ideeën? :grinning: