welke is leuker? gossip girl of pretty little liars?

omdat het nu vakantie is en bijna elke serie die ik kijk ben ik al zover mee dat moet wachten tot een nieuwe aflevering, wil ik een nieuwe serie gaan kijken.
ik heb vee gehoord over gossip girl en pretty little liars…
maar ik wil niet allebei tegelijk gaan kijken.
ik heb net van allebei de promo van seizoen 1 gekeken.
maar ik weet niet welke ik moet kiezen
dus welke is leuker?

ik heb enkel gossip girl gezien. en dat is heel leuk tot seizoen 3 ongeveer, daarna gaat het zwaaar bergaf. seizoen 4 en 5 zijn om te janken en seizoen 6 is dan weer best leuk.

ik kies meestal mijn series door de wikipedia pagina er van te lezen, moet je er el lichte spoilers bijnemen maar die vergeet je meestal toch wel ls je eenmaal aan het kijken bent.

Pretty Little Liars vind ik het leukst, ik heb Gossip Girl ook een tijdje gekeken maar het ging me vervelen. PLL is spannend, maar heeft ook de nodige dosis drama.

Zijn twee vrij verschillende series vind ik. Maar de eerste twee seizoenen van Gossip Girl zijn echt geweldig! Daarna is het iets minder inderdaad.
Bij PLL vind ik de eerste 2 seizoenen ook beter dan het 3e seizoen.

Het ligt maar net waar je van houdt, als je meer spanning wil moet je voor PLL kiezen. En GG is meer highschool en relaties enzo.

Maar je kan ze toch ook alle twee kijken?? :wink:

ik kijk altijd wat mensen graag schrijven,wat ze van tv serie vinden
zo kan ik kijken wat ze goed er aan vinden of slecht er aan vinden. :upside_down_face:

ik vind gossip girl een leuke serie ik heb ze allemaal serie moet nooit langer dan word zo uitgemolken

pretty littele liars ken ik nog niet als serie :cold_sweat:

Ik kijk/keek het beide. Maar pll is wel echt het leukst, vind ik. Ligt eraan waar je van houdt, maar gg werd na een tijdje een beetje voorspelbaar.

hmm ik denk dat ik eerst pretty little liars ga kijken, hou wel van wat spanning en misschien als ik die heb gekeken gossip girl!

Ik ben klaar met gossip girl en zover als Pretty Little Liars is. Ik vond gossip girl echt heel leuk, vind het zo jammer dat het over is. Pretty little liars is dan weer heel anders, spannender. Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor Pretty Little Liars ga!

Pretty Little Liars! Ik heb Gossip Girl gekeken totdat ze het van de Nederlandse tv hebben gehaald… maar ik zelf vindt PLL 10x leuker!

Pretty Little liars vind ik leuker.
Gossip Girl gaat na een paar seizoenen vervelen…

PPL ! Ben echt verslaafd…

Ik vind hetzelfde als “helloMona”

Ik heb één keer de eerste aflevering van Gossip Girl gezien en vond het toen al niet leuk, PLL vind ik wel heel leuk!

I love both of them :slightly_smiling_face:

GOSSIP GIRL

EN DIT WORDT GEUPT OMDAT (ja blijkbaar moeten we in capslock praten?)

Ik heb nu gossip girl gezien tot ergens seizoen 5, want nu verveelt het mij nogal. Waarschijnlijk ga ik ook eens PLL kijken :slightly_smiling_face:

:’)

OT: kijk welke een hogere score heeft bij IMDb, of kijk van allebei de pilot en beslis dan. Geldt overigens voor iedere … of …