Welke is de beste?

Hai.

Ik zoek al een tijdje een mascara waar ik lange wimpers met veel volume van krijg. Nu heb ik zitten googlen en kom ik eruit dat Loréal telescopic en Maxfactor Masterpiece de beste zijn. Maar is van Masterpiece ook een waterproof variant? ’

Wat vinden jullie van die mascara’s? Want ze zijn nou niet zo heel goedkoop en om uit te proberen al helemaal niet…

Xx L.

(ik wil maximaal 15/16 euro voor een mascara betalen.)

ligt aan je wimpers… bij de ene werkt ie anders dan bij de ander
je zou toch echt door de jaren heen elke keer een andere mascara moeten proberen om er achter te komen welke het beste voor jou werkt…

ik heb Loréal telescopic, en die werkt echt mega goed bij mij.
Mooi gescheiden wimpers zonder klonters en veel volume,
maar daar gebruik ik dan ook een wimperkruller bij.

Heb je define-a-lash van Maybelline al eens geprobeerd?
Die werkt namelijk ook super!

ja, dat snap ik. Maar… ik had ook gelezen dat die telescopic bij iemand voor wimperuitval had gezorgt en dadelijk gebeurt dat ook bij mij. Maar is die maxfactor nou ook in waterproof???

Die is een beetje duur… 20 euro toch?

max factor heb ik nog nooit gebruikt, maar ik vind de spullen van max factor best wel troep. ken je die nieuwe reclame van hun…?
Dat dat meisje nu een vals wimper effect ofzoiets heeft…?
Nou die wimperhaartjes zitten helemaal niet mooi en tis nog duur ook.

Define-a-lash van Maybelline kost 15 euro.
Je moet dan wel de roze pakken, want die geeft volume en scheidt de wimpers mooi. Hij is redelijk duur, maar daar krijg je zeker wat voor terug!

loreal architect gebruik ik in waterproof
is super fijn

die heb ik ook
de gouden en de blauwe XD (en de namen, uhh, geen idee ;$)

*de gouden en de blauwe tube zeg maar, dus niet de kleur mascare ;0*

Hai.

Ik heb net de Max Factor Masterpiece Waterproof Mascara gekocht bij de kruidvat voor 10 euro (aanbieding). Ik heb hem op gedaan enn… ben super tevreden! Met wimperkruller erbij… Ik vind hem goed. Dus hierbij verklaar ik dit topic gesloten.

Daag! Xx L.

Ehm, ik weet niet welke de beste is, maar als ik jou was zou ik naar Dirx gaan, want daar kun je 2 mascara’s voor de prijs van 1 kopen. En het zijn allemaal goede merken.

-

Ik gebruik echt al heeeel erg lang masterpiece van max factor en bij mij werkt die iniedergeval echt heel erg fijn. En je hebt hem volgens mij wel in waterproof, met een blauw randje is dat geloof ik!

Masterpiece is ook in waterproof en is super fijn!
loreal telescopic heb ik ook gehad vond het iets minder
devine a lash is ook super! 13,00

Define a Lash heb ik, heeel fijn!!