Welke instrumenten spelen jullie?

Hey!

ik vroeg me af welk instrument jullie spelen?
ik speel zelf gitaar! Nooit les gehad, wel wat geleerd van een aantal vrienden enzo, maar vooral aan mezelf geleerd :slightly_smiling_face:
ik heb thuis alleen een akoestische gitaar, maar in mei (verjaardag haha) ga ik een Elektrische gitaar aanschaffen van Yamaha!.
dus wat spelen jullie?
xxx

ik speelde vroeger cello en piano
nu speel ik aleen nog soms piano maar ik volg geen lessen meer!
ik wil graag gitaar leren spelen maar volgens mij is dat moeilijk ;s

vind het zelf wel mee vallen, vond het ook niet heel erg moeilijk om te leren, maar het ligt er ook wel aan wat voor handen je hebt :wink:

<— lees de naam

okaayy haha :grin: nice !

Dwarsfluit en piano

& kan wat gitaar spelen hihi.

Van mn 8e tot mijn 13e gitaarles gehad en vorig jaar heb ik het nog een tijdje gespeeld.
Maar helaas, tijd tekort om weer echt aan de slag te gaan!

Speelde bas gitaar maar heb al een paar jaar niks meer aan gedaan. Zou weer eens moeten beginnen eigenlijk.

viool :slightly_smiling_face:

leuk! ook nog mensen die in bandjes ofzo hebben gezeten haha?
mij lijkt viool echt VRESELIJK moeilijk! hahaha, of niet haha? :stuck_out_tongue:

dwarsfluit & piano (:
alleen ik heb geen piano les meer

Helaas geen, wil wel graag instrument leren. Piano vind ik heel mooi maar het is allemaal zo duur!

viool is friggin moeilijk ja, t is allemaal zo mini

haha :stuck_out_tongue: ik ga het nooit kunnenn :stuck_out_tongue:

Piano, een beetje gitaar en ik heb vroeger best lang viool gespeeld.

saxofoon :d
maar ik zou wel graag viool leren spelen. En in een hardrockband gaan spelen dan :’)

Zou je nog een instrument kunnen leren spelen op je 17e? Misschien beetje domme vraag haha. Maar ik hoor veel mensen begonnen al op hun 8e, zo’n jonge leeftijd.

^ Natuurlijk kun je het dan ook nog leren. Zeker als je muzikaal bent.

kan zeker, ik heb laatst mijn zus van 17 gitaar leren spelen, gaat steeds beter, kan gewoon! geen domme vraag hoor haha :stuck_out_tongue:

Haha okee, ik heb op school (Middelbare) namelijk een jaartje keyboard gehad vond ik erg leuk!