Welke horloge voor vriend?

Mijn vriend is volgende week jarig en ik wil graag een horloge voor hem kopen. Maar ik ben aan het twijfelen tussen deze 2:

http://www.bagsandstuff.nl/oozoo-horloge-timepiece-c4409-black-pi-1642.html?osCsid=2ea74a56beb8d70858b2028e92ba67fa

http://www.lucardi.nl/horloges_sieraden/product/41086/regal-trendy-regal-horloge-zwart/

Een duur horloge gaat t niet worden. We zijn beide pas 16. Maar omdat we toch al bijna 2 en een half jaar samen zijn wil ik wel echt iets leuks voor hem kopen. Hij heeft al een horloge, maar dat is zo’n digitale van siliconen ofzo. Daarom vind ik het eens tijd voor een nieuwe. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :slightly_smiling_face:

(het kan dat jullie de foto’s niet zien. Hier zijn de links:
oozoo
regal

die van oozoo, sowieso.

Bedankt voor je snelle reactie :slightly_smiling_face:
Weet iemand toevallig een winkel waar ze oozoo horloges verkopen in Limburg?

Die van oozoo is mooier, vind ik.

Ik heb mijn ex-vriend ook ooit een oozoo horloge gegeven, een iets luxere variant van die, maar kan je het echt aanraden. Ze zijn chique en sportief te gelijk, en ik weet niet waar je hem gaat bestellen… ik kan de site waar ik hem besteld nog wel eens opzoeken als je wilt. Ik had hem binnen 2 dagen thuis (ik had hem laat in de avond besteld) en hij had in de regen gelopen terwijl hij waterresistant zou zijn en toch was het onder de wijzerplaat nat geworden, zelfs na de garantietermijn mocht ik hem terugsturen, al heb ik dat uiteindelijk niet meer gedaan.

Die van Regal vind ik iets minder mooi (kinderachtiger?) maar qua kwaliteit heb ik geen idee…

Heel erg bedankt! Het gaat de oozoo worden. Vond hem zelf ook al leuker maar omdat ik niet wist waar ik die kon kopen was in nog aan het twijfelen. Mijn vader kwam er net mee dat ze die horloge bij hem op t werk verkopen (hij werkt op een vakantiepark) :slightly_smiling_face:. Ik ga hem morgen even halen.

LaManzana: Ik heb hem ook op internet gevonden maar ik wil hem liever zo kopen, zodat ik hem nog kan ruilen als hij het niks vindt. Toch bedankt!

ik zag net op facebook dat een vriendin van me precies datzelfde oozoo horloge aan haar vriend had gegeven voor zn verjaardag, hij was er in ieder geval heel blij mee!

^ ik wilde net zeggen bij Landal verkopen ze hem; via je vader krijg je ook nog korting als het goed is, als hij in dienst is van Landal iig. (ik neem aan dat je het over Landal hebt). Op de site waar ik hem heb gekocht mag je retourneren/ruilen mocht dat nodig zijn. En heel veel keuze. Het was maar een tip hoor (: Snap dat je hem liever in een winkel koopt

Oozoo :slightly_smiling_face: