Welke hond, die niet 'haart'en 'nagelt'aan de vloerbedekking

Eigenlijk ben ik op zoek naar een soort hond die niet veel haren verliest en eigenlijk ook niet aan vloerbedekking blijft hangen.

Iemand een idee?

Naakthond

Volgens mij heb je van die virtuele honden… misschien iets voor jou? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Alle honden die je moet trimmen hebben maar weinig haarverlies, je zou aan een poedel kunnen denken.

ahhahahah XD

Robothond.

Ik had alleen de naakt gelezen en dacht dat er naaktslak stond. Maar een naakthond bestaat dat? Gegoogled: wat zijn die niet mooi. Maar als je een hond wilt, moet je alle ‘negatieve punten’ ook willen. Anders denk ik dat een hondje niet weggelegd is voor jou.

Alle honden hebben bij mijn weten nagels, en dus zullen die ook aan je vloerbedekking blijven hangen.

zoals colourbomb al zegt, schaf een virtuele aan :wink:

@Dramatique veel mensen vinden naakthonden lelijk, ik vind ze juist prachtig ^^

aww ik heb die naakthondjes ook opgezogd, wat schattig :'D

Hahaha! Ja bestaat ja, ik zou er zelf niet zo gauw één kopen, maar ik zag die hond gisteren ofzo bij Dogs 101 op Animal Planet. Je hebt ook naaktkatten, die vind ik echt grappig.

Een hond is een hond en die doet en heeft dat soort dingen gewoon? Honden zijn beesten en niet perfect opgeleide en geschoren dieren.

van die maltezer leeuwtjes ofzoiets?
weet ik veel hoe al die beestjes heten, dat vind ik nou net geen leuke honden eigenlijk.
en honden blijven niet zo snel in de vloerbedekking hangen. dat doen de katten meer.

Wij hebben twee anti-allergie honden:
Een Boomer en een Pumi. Die laatste is een rashond. Die komt uit Friesland http://www.pumi.nl/Index/indexPuppies.htm
Boomer is meer een soort kruising, ze wilden toendertijd een hond uit een film namaken :stuck_out_tongue: Maar als je zoekt op boomerpuppy’s vind je wel veel.

Hahha je naaktkatten wist ik al. Maar in het hondjesvariant niet :open_mouth:

Kijk uit met Boomers, die hondjes komen vaan bij broodfokkers weg!

mss kun je een teckel nemen ik heb een ruwharige teckel en die ruift niet echt je kan natuurlijk ook een korharige neme die ruift helemaal niet ! x

Mijn Yorkshire terrier verhaart nauwelijks.

Mijn hond ( border collie ) word ook niet getrimd maar verliest onwijs veel haar hoor :’)

onze honden nagelen allemaal niet aan de vloerbedekking?
wij hebben jackrussels (die haren WEL, wij hebben ze ook buiten meestal-boerderij)
en we hebben rhodesian ridgebacks (google maar even haha), die haren eigelijk niet alleen zijn wel groot en je moet er denk ik van houden. wel geweldige honden qua karakter :grinning: !